Vissa är bara för grymma...

... och i det här fallet menar jag grym som i jätteduktig och inte elak!

Jag tittar ibland in på deviantart.com och nu känner jag att jag måste tillägna ett inlägg åt en tjej som är helt underbart bra på att rita. Jag blir knäsvag och kär!


Titta på Edward - shiiit, man kan nästan se att hans kropp är som marmor!





















Så här föreställde hon sig Rosalie när hon läste böckerna, himla vacker tycker jag.




Och sist men inte minst är en bild från Breaking Dawn -
Klick!


Alla bilder är lånade från Alicexz @ deviantart.com, så länka till henne om ni tar bilderna


Ni kan ju gissa hur gärna jag vill kunna rita efter att sett de där bilderna!?


/Julia


Kommentarer
Postat av: Saga

Julia: Alltså.. bilden med JASPER och Alice är helt... alltså... jag är mållös. Fantastisk.

2010-02-02 @ 21:05:07
URL: http://sagathellman.blogg.se/
Postat av: sara

OJ SHIT ! vad duktigt! älskar den där bilden twilight III <3

2010-02-03 @ 16:19:07
Postat av: Nanna

guuud. finns bara en sak att säga. W-O-W.

2010-02-04 @ 21:46:27
URL: http://justnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0