Breaking Dawn!

Åh vad glad jag är över att Breaking Dawn blir till film! (Larry Richman skriver att den blir av och att dom siktar på att börja spela in i Vancouver till hösten! Producenten Wyck Godfrey bekräftade också. Läs här.)
Nu får man bara hoppas att dom inte trycker ihop allt till en film utan att det blir två.

Så, nu skulle jag vilja veta, vilken scen är viktigast för dig att den är med?
Vissa scener går ju självklart inte att hoppa över, men finns det någon liten scen ni vill att de tar med?

En scen som jag alltid har tyckt om väldigt mycket är scenen där Emmett och Bella kör armbrytning! Jag hoppas verkligen att den klämms in. Dessutom skulle det inte sitta fel med alla Jacob's härliga blondinskämt.

Men nu är jag som sagt nyfiken på vilken som är eran favoritscen, som ni inte vill att dem ska ta bort. Tell me!

//Saga


Kommentarer
Postat av: Jeanette (smykkedesigner og edelstensfatter)

Saga: ja den scenen MÅ være med!!



Også SELVFØLGELIG: "I bit a pillow" !!!!!!!! Den MÅÅÅÅ jo være med!!

2010-01-12 @ 18:38:22
URL: http://www.pearldiamond.blogg.no
Postat av: Simone

Jag tycker att dom borde ta bort hela scenerna när man tänker som om man är Jacob

2010-01-12 @ 20:48:22
Postat av: stina

När hon föder barn måste vara med :D, Bella och edwards semester på ön,kriget mot volturi

2010-01-15 @ 08:27:43
Postat av: sara

när bella och edward är på smekmånad och den där städerskan kommer in ochtror att edward är vampyr och är helt förskräckt haha

2010-01-16 @ 22:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0