Dakota och Kristen @ Sundance

Här kommer maaaassor med videos från Sundance med Kristen Stewart och Dakota Fanning:


Why Won't You See Kristen Stewart At A Sundance Gifting Suite?

Tufft att vara Kristen ibland. Att inte ens kunna gå upp för en gata utan att folk blir galna, det är ju helt crazy!


Kristen Stewart And Dakota Fanning's 'Runaways' Risks

Här pratar Dakota och Kristen om vad som var det svåraste med att filma The Runaways!


How Much Of A Big Deal Was The 'Runaways' Kiss?

Well, namnet på videon säger väl allt?


Kristen Stewart Describes 'The Runaways' Nudity

Naken scen i The Runaways snackar Kristen om här.


What Will The Fans Think Of The Drugs In 'The Runaways'?

Här frågas det om fansen kommer tycka illa om att det finns scener i filmen där Dakota och Kristen knarkar.


Dakota Fanning Got To Keep The Clothes From 'The Runaways'

Dakota (och Kristen?) älskade kläderna de fick ha på sig i filmen och fick behålla dem!


Movie Star Vs. Rock Star

Vilket tycker Dakota och Kristen bäst om, att vara rockstjärna eller skådespelare?



SPOILER VARNING FÖR ER SOM INTE LÄST BREAKING DAWN!

What's The Latest For Breaking Dawn?

Vad vet Kristen om Breaking Dawn so far?



Jag tycker både Kristen och Dakota verkar vara så coola!
Och jag ser veeeeeerkligen fram emot The Runaways mer och mer för varje sak jag får veta.
Hur känner ni? Ser ni fram emot The Runaways?

Källa

//Saga

Kommentarer
Postat av: Ida

Super bra markerad spoilervarning! :D

2010-01-25 @ 13:33:01
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: Marie

"Scary, superhuman teeth baby" måste vara bland det roligaste jag någonsin hört! Hahaha



Jag tyckte att det var lite synd att Dakota avbröt Kristen när hon svamlade om droger, för jag hade verkligen velat höra vad hon sa. Kanske att hon försökte säga något om att vi måste vara medvetna om hur andra människor lever?

2010-01-25 @ 14:29:25
URL: http://www.twilightgrejer.se
Postat av: Lina B

Hehe. Spoiler varning för alla då...

Ingen har SETT Breaking Dawn än...

Men jag förstår vad ni menar :)

Tack för en underbar blogg!

2010-01-25 @ 17:42:10
Postat av: Saga

Lina B: Haha, trueee. Thanks for noticing!

Och tack för att du är en av våra goa läsare ;)

2010-01-25 @ 17:47:51
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0