En "nybis"/nykomling!

Hej alla thetwilights:are! Hahaha tror nog vi behöver en bra förkortning, sådär kan vi inte fortsätta ;D

Julia här och jag är den "minst nya" av nykomlingarna. Jag har bloggat på thetwilightsaga.se i ca ett halvår men har nu hittat en ny hemmaplan. Jag startade denna blogg och det känns väldigt spännande att få komma tillbaka till en blogg som nu är annorlunda (på ett bra sätt), underbar och större!
Gud vad glad jag blir eftersom jag tydligen gav över till rätt tjej(läs: Ida) som tog över med stormsten och tog bloggen till nya höjder! Svindlande Höjder?


Men nu handlar det inte om mig och bloggens historia.
Jag tänkte bara säga hej och ännu en gång - TACK TJEJER för att jag fick komma tillbaka/hit!

Hoppas att ni kommer trivas med mig för det ska bli kul att möta alla nya ansikten alias!(?)



Be safe.
Julia


Kommentarer
Postat av: Saga

Julia: Himla roligt att ha dig och Olivia här :D

Välkommna!

2010-01-25 @ 17:03:29
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: Johanna

Julia. Vad kul att du är tillbaka älskar denna blogg och Ida har varit helt fantastisk och det är ni alla. kraaam

2010-01-25 @ 19:48:13
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0