Jag gråter lite innombords!

Jag går in på NewMoonMovie.org (källa btw) och ser att i ITALIEN DÄR FINNS DOM!
Vaför är Sverige så LAME?!

Varför kan inte vi bli lika galna i prylar som har med filmer och olika franchise att göra?!..
Svenska företag vågar ju inte äns prova, skulle dom göra det så skulle dom tjäna jävligt mycket på...




SVENSKA FÖRETAG.... PROVA KÖRA TWILIGHT-RELATERADE SAKER!
VI KÖPER JAG LOOOOVAR!!

För alla ni som inte hellre skulle köpa en pepsi än en cola när domhär stod i butiken säger till!


// Ida


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ida Jag håller med dig Sverige måste ju våga lite mer juuuu

2010-01-29 @ 11:40:31
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: amanda

Gillar cola med än pepsi, men om det var New Moon på skulle jag absolut(!!!!!!) köpa dom!

2010-01-29 @ 14:28:46
URL: http://mangos.bubbleroom.se
Postat av: sara

jag såg på en affär (i sverige). där fanns det en tröja och det stod everybody needs an edward :) <3

2010-01-29 @ 14:36:15
Postat av: Stephanie

jag skulle lätt köpa pepsi! :O

dom är ju hur piiiip coola som helst!

skulle aldrig slänga den!

2010-01-29 @ 15:25:22
URL: http://sstteepphhiiss.blogg.se/
Postat av: Louise^^

Jag skulle! Även fasten jag varken gillar cola eller pepsi xb ^^.

Håller med dig, sverige är verkligen LAME! ;(

2010-01-30 @ 00:26:41
Postat av: Rosa

Varför finns det ingenting i sverige som det finns i andra länder.Så orättvis.

2010-01-31 @ 11:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0