Japanska versionen av New Moon DVD


Checka allt extra material man får med i den japanska versionen av New Moon DVD:n!
Här är innehållet:

The so-called New Moon / Twilight Saga Premium Box – “Always” Edition will be limited to just 2,000 units and includes:

* New Moon movie DVD (130 min.)

* Special features DVD (170 min.)

* New Moon photo cards

* A photo stand

* Mini stickers/ film stripes

* A microSD card containing Twilight



Gaaanska nice om man säger så.
Varför säljs inte sånt här i Sverige då?!

Källa

//Saga


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag kan ju passa på att nämna att även den här boxen går att beställa till Sverige, t.ex. från amazon.co.jp

Jag har förbeställt den som finns i lite fler styck, men som inte har filmen till mobilen. Jag visste inte att den med filmen till mobilen fanns, men jag vet heller inte om det funkar i Sverige i alla fall.

Den går att beställa från http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=KEBF-10204 också, men jag vet inte säkert om de skickar till Sverige.

2010-01-21 @ 19:54:27
URL: http://www.twilightgrejer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0