Kristen hatad av Rpatz-fans?!

Kristen Stewart | Celebrity hair | Pictures | Now Magazine | Celebrity Gossip | Fashion | News | Photos
Kristen
Stewart har erkännt att hon tycker att en del av Robert Pattinson's fans är lite skrämmande. Hon tror att pga de deras påståda affär ser en del av hans fans rött.
"Girls are scary, they covet Rob. I think half of them must hate me."
 
Kristen, 19, har också problem med sin egen stigande stjärnstatus
"Nothing about being a celebrity is desirable, she tells Fabulous magazine. ‘I'm an actor. It's bizarre to me that everyone is so obsessive."

[Källa]






Jag säger såhär, alla Rpatz fans där ute.
OM dom nu vore tillsammans så bohoooboohooo för er/oss.
Men trode ni alvarligt att ni hade en chans?!
Ni är inte riktiga fans om ni inte vill att han ska vara lycklig.
 // Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är ett Rpattz fan men jag är också fan av Kristen och om dom två blir tillsammans så är jag jätteglad för deras skull, jag kan ju liksom inte tro att jag ska få honom för hur tusan skulle de gå till? om man ska tänka realistiskt.

2010-01-11 @ 10:46:40
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: nea

Till ida :)

Vist 99.9 procent av alla twilight fans är ju lite kära i Rob, men man vet ju att man inte har en chans, så om man ser rött för att han är tsm med kristen (kanske är tsm) tycker jag man överdriver.

2010-01-11 @ 12:10:09
URL: http://www.girlinthewood.devote.se
Postat av: Frida

Jag håller med dig, asså, även om jag gillar Rob jättemkt och tycker han e snygg och så, så förstår jag mig inte på folk som hatar Kristen bara för att dom påstås vara ihop.

Asså hur stor chans är det att man lixom blir ihop med honom?? :S

Håller precis med dig, om man är ett riktigt fan, så vill man väl att dom ska vara lyckliga?

2010-01-11 @ 19:58:04
URL: http://ffriidanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0