Nightlight

Har ni hört talas om Nightlight? Jag köpte den för några dagar sedan och jag måste tipsa alla om att den är riktigt rolig, eller jag kanske ska säga skämtsam! Fast än så länge har jag inte hunnit läsa så långt!
Finns att köpa på bokhandeln för 119 kr.

Hittade en svensk översättning om vad den handlar om:

  Belle Goose har förälskat sig i den mystiske och glittrige datornörden Edwart Mullen. Hon är övertygad om att hans mystiska beteende (han äter inte sina potatisbullar! Han fångade en snöboll med bara händerna!) betyder att han är en vampyr. Tyvärr verkar Edwart inte det minsta intresserad i att förvandla henne till en odöd nattens drottning - faktiskt verkar han tycka flickor är rätt hemska överlag.
   En parodi på Twilight komplett med romantik, fara, frånvarande föräldrar, läskiga stalkers och en vampyrbal. Missa inte denna berättelse om en flicka som är besatt av vampyrer och söker efter kärleken på helt fel ställen.


Vad tror ni? En läsvärd parodi?

Sen vill jag också säga hej till er allihopa eftersom det är det första inlägget jag skriver här på thetwilights! Det ska bli jättekul och spännande att blogga här!

/Olivia


Kommentarer
Postat av: Johanna

Olivia hahaha den verkar grymt kul

2010-01-27 @ 17:59:12
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Olivia

Ja! hahaha

2010-01-27 @ 18:13:09
Postat av: amanda

verkar sjukt rolig!

2010-01-27 @ 19:12:00
URL: http://mangos.bubbleroom.se
Postat av: Elin - TayLight

Haha, jag funderade på att köpa den för typ en vecka sen faktiskt. Tyvärr så gjorde jag inte det...

2010-01-27 @ 20:09:28
URL: http://taylight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0