One can only hope!


Enligt brittiska tidningar har Robert Pattinson blivit erbjuden ett skivkontrakt av Simon Cowell (Idol och Americas Got Talent). Cowell, har tydligen sagt till Robert Pattinson - som hade lite musik med i första filmen - att han kan få så mycket pengar han begär ifall han går med på att släppa ett album.


Robert har tidigare sagt:
“I write songs, that’s true,” 
“I’ll record a few tracks as soon as I finish the promotion for the movies, but before I won’t to do anything. I don’t want to release an album which has a sticker on it saying, ‘By the vampire of Twilight,’ on it.

“If the record is released one day there won’t be my name or my picture on the cover. Everyone would be biased. No one would listen to it.

“Before I was famous I would have loved to perform in bars and pubs. But this isn’t possible anymore.”



Det verkar inte som om Simon Cowell kan ge Robert vad han vill ha och en källa som står Robert ganska nära har sagt följande:

“Robert is reluctant to be turned into a pop star — and takes his music very seriously, He is a bit wary of signing up with Cowell who is, of course, associated with X-factor and pop"


[Källa: www.showbizspy.com]


Fan va jag önskar att han kunde göra en skiva..
Det gör inget ifall han ger upp skådespelar kariärren för hans röst är såååå LOVELY!
Vad tycker ni? Musik eller Film?



// Ida

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vet inte riktigt men jag tror att jag helst skulle vilja att han fortsatte skådespela.

2010-01-27 @ 16:08:29
URL: http://cullenfamilysweden.wordpress.com/
Postat av: Stephanie

Båda :)

han sjönger bra men han är också en bra skådespelare..

skulle vara synd om han gav upp något av dom <3

2010-01-27 @ 18:22:10
URL: http://sstteepphhiiss.blogg.se/
Postat av: Diana

Jag tycker inte att han ska ge upp något utav de! :) Fast jag tycker inte att han ska signa med Cowell för då känns de som att de blir ngt för poppigt som inte e Rob. Men de tror ja nte han gör heller, men de vet man ju aldrig..:P

2010-01-28 @ 22:30:22
URL: http://www.confess-it.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0