Veckans Twilighare är Johanna från FabRob

 




Vem är du:

Hur gammal är du?
Svar: 29 år gammal
Var i Sverige/världen bor du?
Svar: Bor i Tierp
Hur kom du i kontakt med Twilight?
Svar: Såg filmen med en kompis förra året och blev helt kär i den bara efter några minuter
Har du köpt några Twilightprylar?
Svar: oja har en hel del prylar, pjamas, collegetröjor, väskor, ipod skins, t-shirtar m.m
Är du en öppen Twi-nerd eller smyger du med det?
Svar: Jag är öppen Twi-nerd
Vilket team är du på? Edward eller Jacob och varför? (du får inte välja team switzerland)
Svar: Är Team Edward always, för jag bara älskar honom, mystisk, sen är han så snygg, blek, ja helt underbar.
Har du en blogg eller annan URL?
Svar: har en Robert fanblogg http://fabulousrobertpattinson.se
Ang böckerna:
Hur många av böckerna har du läst, vilken är din favorit?
Svar: Har läst 3 st ej den första såg filmen först. Min favorit är Så länge vi båda andas
Läser du böckerna på svenska eller engelska? Varför?
Svar: På svenska, har tuvärr svårt för engelska men vill så gärna läsa dom på engelska med
Har du läst det som finns av Midnight Sun?
Svar: Jo de har jag gjort
Hur många har du läst böckerna?
Svar: här läst När jag hör din röst 1 gång, Ljudet av ditt hjärta 2 gånger och så länge vi båda andas 2 gånger

Vem är din favorit karraktär?
Svar: min favorit är helt klart Edward
Vad är det du såg fram emot mest i den fjärde boken?
Svar: Det är nog när Bella blir gravid och när Bella och Edward ska gifta sig
Böckerna eller filmen?
Svar: Filmerna
Angående Twilight filmen:
Hur många gånger har du sett filmen?
Svar: oj de är säkert 30 gånger
Finns det någon scen i boken (twilight) som du tycker att det är tråkigt att dom inte fick med i filmen?
Svar har inte läst boken
vilken är din favoritbilder från Twilight?





Vilken är din favorit låt från Twilights Soundtrack?
Svar: Älskar Never Think och Let me sign
Vilket är ditt favorit citat i filmen?
Svar: And so the lion feel in love with the lamb
Vad gillade du INTE med filmen?
Svar: Gillade allt.
Vad blev bättre än du förväntat dig i filmen?
Svar: Har inget att tillägga
Angående New Moon filmen:
Hur många gånger har du sett filmen?
Svar: 2 gånger
Finns det någon scen i boken (New Moon) som du tycker att det är tråkigt att dom inte fick med i filmen?
Svar: Nej finns inget faktiskt
vilken är din favoritbilder från New Moon?

Svar:

 

Vilken är din favorit låt från Twilights Soundtrack?
Svar: Älskade Possibility med Lykke-li
Vilket är ditt favorit citat i filmen?
Svar: It will be if I ever exist
Vad gillade du INTE med filmen?
Svar: Älskade allt med filmen
Vad blev bättre än du förväntat dig i filmen?
Svar: Älskade allt med filmen


Antingen eller?!

(Markera ditt svar med fet stil)

Robert - Taylor
Vampyr - Varg
Cullens - Volturi
Emmet - Jasper
Kellan - Jacksson
Ashley - Alice
Rosalie - Niki
Rene - Esme
Charlie - Carlisle


Angående The Cast:
Har du hört någon låt med Robert Pattinson? Vilken är isf din favorit?
Svar: Har många favoriter I´ll Be your lover too, Let me sign, To Roam
Har du hört någon låt med 100 Monkeys? Vilken är isf din favorit?
Svar: Nej har inte de
Har du sett någon annan film med någon av skådespelarna?
Svar: Ja de har jag gjort.
Rob- Harry potter, Curse of the ring, Haunted Airman, How to Be, Little Ashes, Badmothers handbook.
Kristen- In to the wild, Jumper, Adventureland
Peter- Alla var där tror jag den heter
Nikki- Tretton

Vem av karaktärerna i boken skulle du vilja spendera en dag med (som vän)
Svar: Blir nog Alice Vem av skådespelarna skulle du vilja spendera en dag med (som vän)
Svar: Vill gärna säga Rob men vill inte bara som vän. hehe. så de blir Kristen
Vad skulle du göra ifall du såg en av skådespelarna på gatan?
Svar: blir helt stum, hyperventilera, skulle nog försöka ta kontakt med personen.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hur blir man veckans twilightare? :)

2010-01-13 @ 18:38:32
URL: http://twilightsaaga.blogg.se/
Postat av: Johanna

vad kul att ni valde ut mig denna gång, men synd att inte bilderna jag valde är med.

2010-01-13 @ 18:48:07
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Anonym

jag älskar också det citatet men ändå finns det en som jag tycker är bättre och det är



If I could dream at all it would be about you

2010-02-13 @ 13:26:29
Postat av: amanda

Jag tänkte bara fråga en sak =)

hur blir man veckans twilightare?

2010-03-16 @ 16:39:15
URL: http://mangos.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0