Inte många dagar kvar nu..

Snart börjar det närma sig den 21:a eller hur?  Har ni biljetter? För er med VIP-biljetter kan jag rekomendera den här twilightbloggen angående hur man får köa och inte. Det antagligen bli ett ny lista för dom som dyker upp tidigt. För er som inte var med och köade så var det alltså så att det fanns en VIP-lista, vanlig lista, reservlista och allt var de nu var ;)

Jag börjar bli jättepeppad och jag hoppas verkligen att ni som inte har fått biljetter och vill ha biljetter lyckas få tag på några!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är jättepeppad jag med. åker vid 10 ungefär hemmifrån. Vore jättekul att ses där. Så synd bara att Rob inte kommer :(

2010-06-14 @ 22:44:58
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: sussana

Här kan man tävla om Biljetter vet jag



;)

2010-06-15 @ 11:31:01
Postat av: en av sångfåglarna i kön

Hej kö-kompisar! :)



Detta har egentligen ingenting med detta inlägget att göra men jag tänkte bara TIPSA ER SOM DREGGLAR EFTER ROB PATTINSON, att det finns en exakt KOPIA.

Jag träffade honom i Tanto för någon månad sedan.:P



Jag har en kategori på min blogg som heter LOOK-A-LIKE. Där har jag en bild på honom. :)



Ni MÅÅÅÅSTE bara se.. han är sjuuukt lik! Synd att man inte kan anmäla randoms till den där look alike tävlingen på tv1000…



Have a nice day my friends <3

2010-06-17 @ 22:49:41
URL: http://freakinhilarious.blogg.se/
Postat av: antonia

HejHej. På måndag är det ju Twilight Event och jag tror att det är många som inte har biljetter dit som skulle vilja ha. Jag har 10 extra. Jag undrar om du kanske kunde förmedla dina läsare som är Twilight fans och se om de kanske vill ha. Be dom kontakta mig då :). Det skulle vara jättebra både för läsarna och mig :). Du kan lägga ut min e-mail.

MVH Antonia

2010-06-17 @ 23:09:12
URL: http://neverdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0