A Gentleman!

Nu har det börjat cirkulera massor med bilder på Rob när han spelar in en film som heter Bel Ami


Källa

 

Viggo: Jag kan inte bestämma mig om det är snyggt eller fult på honom...
Personligen tycker jag inte att han är så jävla snygg på understa bilden, men men, han kan ju inte passa i allt =P

Ida: Joooooo, Viggo!
Han är ju läcker... 
tänk dig att få svassa fram till honom med en stor 1800-talsklänning och flirta förförsikt med honom..
He's my VILF (vampir i like f*ck)


Vad tycker ni? Flipp eller Flopp?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker han är grymt läcker på båda bilderna håller med dig Ida

2010-03-29 @ 12:38:49
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Nessie

Hehe.VILF,jag ser Rob mer som värdens snyggaste och roligaste person- än hehe med honom.

2010-03-29 @ 18:22:22
Postat av: Diana

HAHA VILF! xD Mer en RILF tycker jag :P R står ju då för rob haha o resten kan du väl lista ut I guess ;)

2010-03-30 @ 23:41:45
URL: http://www.confess-it.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0