Bortklippt scen med Victoria

Källa


Viggo: Nu faller paletterna på plats! Jessi pratade med mig om någon scen där Victoria körde bil, men jag fattade inte vad hon pratade om, men nu fattar jag!
Personligen tycker jag att det var bra att den vart bortklippt. Jag älskar Rachelle, men jag tycker kanske inte att scenen passade in i filmen sådär jätte bra....

Saga:
Jag håller med Viggo! Tror det hade blivit lite "hoppigt" i handlingen om den scenen skulle komma med. Jag tycker dem har gjort ett bra jobb med att ta bort och ha kvar rätt scener osv. Det ända jag hade velat ha med mer av är The Wolfpack... Bara för att dem är så charmiga och goa!


Vad tycker ni? Skulle den vart med eller inte?

Kommentarer
Postat av: Nessie

Jag tycker det är bra att den inte va med den den är dålig tycker jag.Det känns som den är hämtat ur en komedi grej.Den känns lite för mänskligt för viktoria.

2010-03-25 @ 21:24:48
Postat av: Stephanie

Håller helt med er.. det var bra att den är bortklippt :)



Pratar inte victoria liiiite mycket om james? xD HAHA

2010-03-27 @ 14:30:46
URL: http://sstteepphhiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0