Eclipse poster

Nu har en ny officiell Eclispe poster släppts....

Källa

 

Viggo: Den är helt olik New Moons. Den är inte alls brun och varm. Den är mörk, lite blå som Twilight, men mer mörk... As snygg på ett rent sätt, men kanske lite tråkig...

 

Saga: Är det bara jag, eller ser inte Edward lite... snällare ut? Han brukar alltid se så mörk och arg ut på posters. Bella ser riktigt cool ut!

Ida: Tycker att den är helt klart den snyggaste av de tre..
Men jag vill ha någon med nyfödda och vargar och berget... men det kommer väl senare... Denhär kan jag dock tänka mig att sätta upp på väggen istället för New Moon

 

Viggo tilläger: Jag såg inte det förut, men kolla på Bellas peruk. Inte sådär jätte bra :/

 

Julia kommer in på ett hörn:
jag tror jag gillar den, jag var väldigt spänd innan jag faktiskt såg den... Den visar två olika sidor: Jacob & Edward och den är mycket snyggare än New Moon-postern! Bella ser lite tuffare ut, som om hon vant sig vid det "onormala" livet, Jacob är på hugget och  jag håller med Saga när hon tycker att Edward ser snällare ut. Men fortfarande lika snygg!

Nu kan jag inte vänta tills vi får juni och ÄNTLIGEN ett slut på väntan!

 

 

 

 

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: amanda

OME!!!!!!!! otroligt snygg!

2010-03-23 @ 19:23:25
URL: http://mangos.bubbleroom.se
Postat av: Kia

NEJ!!!! vill inte bli besviken men det blev jag faktiskt

2010-03-24 @ 17:16:18
URL: http://kiiaw.blogg.se/
Postat av: nessie

Gillar inte Edwards hår där han ser så myket äldre ut!

2010-03-27 @ 16:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0