Godis så det bara sjunger om det ;)

Ikväll ska jag bjuda på öron godis! (ej twilight relaterat)
Imorgon ska jag (Viggo) och Jess på 30 Seconds to Mars kosert, så nu tänkte jag värma upp här på bloggen med dem! =D

Här är deras mest enligt mig kända och bästa låt



Här är deras "mest spelad just nu" låt (ingen som lyssnar på bandit kan ha undgått att höra den här)




Och här kommer en lugn men väldigt fin låt :)


Är det någon annan som ska se dem?
Någon annan som gillar dem?
Någon annan än jag som tycker att Jared Leto (sångaren) är GRYYYMT jävla snygg?

GAAH! Jag ska se dem imorgon, jag kan inte fatta det! Fan va jag är lycklig!

Puss på er!
Viggo




Kommentarer
Postat av: Amanda

Jared Letos ögon är to die for!

2010-03-09 @ 22:40:01
URL: http://mjuppi.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag ska inte se dom imorgon men de är grymt duktiga och jag såg dom live för ett par år sen när de var förband till Linkin Park så ni kommer nog ha en helkul kväll, de fick verkligen med publiken och var helt underbara! :D

2010-03-10 @ 17:54:20
URL: http://annasofiekarlsson.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0