Ingen frågestund?!

Jag hade bestämmt att vi skule kunna ha frågestund,men nu är jag lite besviken på er,Va lite aktiva skriv mer inlägg frågor.m.m. Vi kan inte ha nån frågestund om ni inte skriver till mig?!
Jag ska försöka igen nu,och jag hoppas att jag får en enda fråga i allafall,Kom igen nu.Du kan fråga om vad som helst som har med Twilight, skådelspelarna,mig... vad som helst som du nu undrar över.



skriv den nere bland våra kommentarer så svarar jag på alla frågor den 24 mars som med Tävligen.Glöm inte att tävla nu och vinn en Rosalie halsband!Lycka till!

//Rosa


Kommentarer
Postat av: amanda

favoritkaraktär i twilight? :D

2010-03-12 @ 08:09:47
URL: http://mangos.bubbleroom.se
Postat av: twilight fan forever:D

när kommer new moon ut på dvd i sverige?:D

2010-03-12 @ 23:41:17
Postat av: Agnès

- Om ni fick en roll i Twilight Saga, vilken skulle ni valt då? (Förutom Bella, Edward och Jacob)

- Team Cullen eller Team Wolfpack?

2010-03-14 @ 12:49:02
URL: http://forkstwilight.blogg.se/
Postat av: Melinda

Rosa. Vilken del/scen i Eclipse vill du absolut ska vara med i filmen ? Förutom de "uppenbara" tältscenen o sådär =)

2010-03-14 @ 19:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0