Kära läsare ändringar kommer att ske!

Under veckan som kommer sker lite förändringar här på bloggen.. Vi kommer att göra saker lite annorlunda och bloggen kommer få ett nytt utseénde... Vi ändrar/anpassar bloggen för att den ska passa den tid vi har att lägga ner på den (som är väldigt lite för tillfället)

I framtiden kommer alla som skriver här kommentera inläggen som skrivs..
Ifall jag först skriver att det kommit en ny bild från Eclipse och mina tankar på den så kommer sedan någon av mina "kollegor" uppdatera samma inlägg med sina egna tankar!

och som sagt så kommer vi inte uppdatera så mycket eftersom vi har ont om tid...
Men vi tipsar gärna om twilight bloggarna ni valt nere i sid-spalten.. :)


// Ida och restena av Flocken!




Julia lägger till (förlåt att jag kommer och stör i ditt inlägg Ida):

Vi hoppas såklart att du stannar hos oss eftersom alla våra åsikter kommer ge dig fritt fram att slänga ur dig dina. Om vi berättar hur vi ser på varje nyhet, bild, photoshoot m.m. som Ida förklarade, så kommer ni kanske inte alltid hålla med och då är det himla kul för oss, och andra läsare att få höra vad just du tänker om inlägget. 

Allt det här är något vi kände för att ta till för att ge er mer av oss, och inte bara ge er information - vad tycker ni om det?

Kommentarer
Postat av: stina

Vad synd att ni inte hinner uppdatera lika mycket :( Jag hittar ingen twilight blogg som är liga bra som eran.

2010-03-22 @ 18:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0