Läsarna frågar...

Melinda frågar:
Vilken del/scen i Eclipse vill du absolut ska vara med i filmen ?
Förutom de "uppenbara" tältscenen o sådär =)


Agnès frågar:
Om ni fick en roll i Twilight Saga, vilken skulle ni valt då? (Förutom Bella, Edward och Jacob)
Team Cullen eller Team Wolfpack?






Ida svarar:
Melinda, Jag ser otroligt mycdket fram emot två scener..
Först vill jag se tillbakablicken på "Jaspers nyfödda-liv" och sedan vill jag se "tältscenen".
Agnès, Ifall jag fick en roll i sagan skulle jag velat spelat Rosalie eller Leah.
Och jag är 100% Cullen... Tycker personligen att vampyrer är liiiiiite colare än varulvar.. :P

samma frågor till er läsare!



Viggo svarar:

Jag vill se fight scenen, där Cullen & vargarna fightar de nyfödda vampyrerna. Jag vill också se när Bella har "grill kväll/historia kväll" i La Push, när hon får veta mer om våra små vargpojkars historia ;)
Jag har as skilda tankar om vem jag vill vara. Aro, för att han är as ball! Jane, för att jag vill prova va ond. Bella, för att hon får sitt "happy ending". Eller kanske Alice för att jag gillar hennes sätt och stil...? As svårt att välja!
Jag är team Switzerland. I know soooo lame, men jag är lite för svag för att välja =P

Saga svarar:
Precis som Ida så vill jag se scenerna med Jasper. He is after all my favorite! Och jag vill även se the newborn vampires! Jag hoppas att David Slade har gjort ett bra jobb med dem..
Och om jag fick välja att spela en roll skulle det bli Alice! Ingen tvekan om saken. Hon är alltid så glad och charmig hela tiden. En sån person som det bara inte går att ogilla!

Julia svarar:
Jag vill såklart se tältscenen - dööör! Annars är jag rätt off och har typ tappat handlingen (fy på mig!!). En sak jag vill se är de nyfödda vampyrerna, men det är ju klart att dom är med ;D Tur för mig för vi har ett engelskarbete nu så jag har en chans att läsa om den!

Jag skulle vilja spela Alice, sådär underbart sprallig och härlig!!! :D Och sen är jag Team Edward idag, men det är olika varje dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0