Lite om mig Rosa

Hej jag ska blogga idag sen måste jag tyvär åka till spanien som sagt.Men jag hoppas jag kan blogga mer när jag kommer tillbaka.Jag vill skriva lite om mig så ni lär känna mig lite allafall.

Namn-Rosa(uttalas som Råsa)
Ålder-13 år  4 månader
Bor-I lidingö
klass-Går i 6 an.

Gillar-rättvisa,vara med vänner,godhjärtade personer,läsa,bada och sola.och mest av allt Älskar jag Twilight.
gillar inte-Mobbare,taskiga ,själviska människor.
Mest lik i Twilight-jag är nog mest lik Bella.Jag är känslosam lite nonchalant.Har lite uttråkad vardag.Älskar böcker.Tänker som henne ibland.(Förutom Detdär med Jakob.)
Har ganska enkel liv.

Favoritkaraktär-Alla i cullen familjen och Bella.Kan inte välja.
Sett New Moon-Jag har sett den 4-5 gånger.
Twilight-25 Gånger kancke?
Team Edward eller Jakob-Helt klart Team Edward för alltid.
Favomat-Pizza
Favoritfärg-Gul
Favorit citat i Twilight-You want a nice stereo?Drive your own car.
Favoritartister-Alla i Twilight
Antal poster i rummet-Ca 13 st


Det var allt fråga mig om ni undrar nåt.Och tack till alla bloggare I DENNA BLOGG.Och alla läsare.



Kommentarer
Postat av: Linda

du vet, jag är ganska lik dig =)



*har 16 postrar på väggarna,men fler som inte är uppsatta



*team edward



*13 år



*gillar att läsa



*är lik Bella



*kan inte riktigt välja mellan cullens



*sett filmerna lika många ggr som du



*gillar oxå pizza XD

2010-03-02 @ 18:57:31
URL: http://livajezebell.blogg.se/
Postat av: Rosa

hahhaah va kul!

2010-03-02 @ 19:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0