OSCARSGALAN INATT - INFORMATION!

Nattens aktivitet stavas O S C A R S G A L A N och jag tror att det är någon som man inte vill missa.
Är ni taggade?! Jag (Julia) kommer tyvärr inte sitta uppe eftersom lovet är slut och det är skola imorgon... :(

Meeeen för er som tänker sjukanmäla er, redan är sjuka(krya på er), har sportlov eller av annan anledning inte har någon tid att passa imorgon, kommer här lite information:


Oscarsgalan pågår till 06.05 (enligt tv.nu)


Det finns massor att gotta sig i så man kan sitta uppe hela natten och låtsas att man är i Hollywood!
Först har vi röda mattan och ni vet alla vad det innebär --> snygga klänningar och ögongodis!
Därefter kommer en halvtimme där vi räknar ner och jag har ingen aning om vad det kan innebära...
Sist men inte minst kommer själva galan! Kristen, Taylor och Anna kommer vara på plats så håll koll ;D




Se till att vila innan så ni orkar sitta uppe för någon måste ju berätta för mig vem den snyggaste killen var *host* Lautner *host* och vem som bar den vackraste klänningen!


//Flocken




Kommentarer
Postat av: amanda

Jag ska nog kolla på den eftersom jag ska va hemma imorgon, har precis kommit hem från katastrofen i Chile.... måste vila upp mig inför skolan också, =)

2010-03-07 @ 19:10:27
URL: http://mangos.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0