Quote of the day!

I Eclipse säger Bella följande:

"Time has not made me immune to the perfection of his face, and I was sure that I would never take any aspects of him for granted. My eyes traced over his pale white features: the hard square of his jaw, the softer curve of his full lips-twister up into a smile now, the straight line of his nose, the sharp angle of his cheekbones, the smooth marble span of his forehead-patiently obscured by a tangle or rain-darkened bronze hair. I saved his eyes for last, knowing that when I looked into them I was likely to lose my train of thought. They were wide, warm liquid gold, and framed by a thick fringe of black lashes. Staring into his eyes always made me feel extraordinary…It was a face of any male model in the world would trade his soul for.”


När ni läser detta tycker ni då att han passar som Edward?!
Vet ni någon annan som också passat bra, kanske bättre?



Kommentarer
Postat av: Trixie

Såg Twilight senast igår, Pattinson är PERFEKT för rollen som Edward. :)

2010-03-29 @ 20:05:00
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Nessie

nä beskrivningarna passar perfect på Robert och ingen då menar jag ingen, tror jag ,kan vara lika perfect som Robert är som Edward.INGEN KAN VA SÅ SNYGG!

2010-03-29 @ 20:30:10
Postat av: Frida

Rob passar verkligen super bra!

Han har dom välmarkerade käkbenen, busiga, bruna lite halvvilda håret, och ögon man skulle dö för<3

2010-03-29 @ 20:51:44
Postat av: Jeen ♠

Haha mm jag tycker min första riktiga pojkvän har det perfekta Edward ansiktet. XD Men även, när jag tänker efter, James Franco när han spelar Tristan i filmen Tristan och Isolde har potential. Lite gammal dock. Hmm... nej jag kan nog inte komma på någon som skulle spela rollen Edward bättre

2010-03-29 @ 21:35:31
URL: http://jendc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0