Twilight Riddle

För några månader sedan gjorde jag (Viggo) en riddle för oss Svenska twilight fan...

Den var ganska populär ett tag där, men sen slutade jag skriva nya frågot. Är det någon som vill att jag ska fortsätta med den?
Klicka på bilden för att komma dit :)

 

Själva "spelet" går ut på att man ska lista ut gåtorna och skriva in svaret istället för där det fetstilta "svar" står nu ;)

"http://victoriariddle.webs.com/start.htm"

 

Någon som vill att jag ska fortsätta?

Någon som har några frågor?


Kommentarer
Postat av: Frida

Victoria: Kommer ihåg att jag försökte mig på en engelska sådan här en gång, med jättekonstiga frågor. Det var kul, men hade varit roligare om frågorna inte varit så himla weird. Får prova på din istället ;)

2010-03-06 @ 12:52:42
URL: http://twilightworld.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Fortsätt!! :) Gick in på den nu, var jättekul! Fick dock problem med nr 17. Tycker inte att den borde vara så svårt eftersom jag förstår vad man är ute efter. Lite pinsamt faktiskt! Kan man få lite hjälp? :)

2010-03-07 @ 13:13:54
Postat av: Mathilda

Okej förlåt! Du behöver inte hjälpa mg längre..det var bara min hjärna som var lite seg ^^

2010-03-07 @ 13:22:03
Postat av: amanda

Svar till Viggo: Ja usch det va hemskt! Allt gick bra med mig och min familj, men längre ner i Chile kom det en flodvåg efter jordbävningen så det blev mer skador och mer folk som dog och så där..

2010-03-08 @ 22:45:03
URL: http://mangos.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0