Veckans Twilightare är Amanda

Vem är du:


Hur gammal är du?
Svar: 14 år!
Var i Sverige/världen bor du?
Svar: I Trollhättan
Hur kom du i kontakt med Twilight?
Svar: Min mamma ville se den, och jag bara typ..: Okejdå... Sen blev jag helt enkelt fast!!
Har du köpt några Twilightprylar?
Svar: Jag har en Team Edward T-shirt, kalendrar och småsaker
Är du en öppen Twi-nerd eller smyger du med det?
Svar: Jag är öppen Twi-nerd
Vilket team är du på? Edward eller Jacob och varför? (du får inte välja team switzerland)
Svar: Team Edward! Det går inte att beskriva riktigt, han är underbar! Haha =)
Har du en blogg eller annan URL?
Svar: Yes! http://www.mangos.bubbleroom.se
Ang böckerna:
Hur många av böckerna har du läst, vilken är din favorit?
Svar: Har läst alla böcker, jag vet inte! Alla är bra på sitt sätt! Men kanske Twilight, det var där det hela började lixom,
Läser du böckerna på svenska eller engelska? Varför?
Svar: Har läst alla på svenska, men har börjat på engelska nu.
Har du läst det som finns av Midnight Sun?
Svar: Nej, bara 33 sidor, det ska väl finnas typ 249? Eller?
Hur många har du läst böckerna?
Svar: Om jag kunde drömma: 2 ggr, de andra 1 gång, men läser de kapitlerna jag känner för då & då, nu när jag har läst alla böcker i ordning så hoppar jag lite :)
Vem är din favorit karraktär?
Svar: Edward!
Vad är det du såg fram emot mest i den fjärde boken?
Svar: *Spoiler* När Bella blir vampyr.
Böckerna eller filmen?
Svar: Svårt val, men filmerna får det nog bli.



Angående Twilight filmen:

Hur många gånger har du sett filmen?
Svar: Eh.. Oj, har inte koll på räkningen längre, men måååånga gånger!
Finns det någon scen i boken (twilight) som du tycker att det är tråkigt att dom inte fick med i filmen?
Svar: Ja, när de springer tillbaka till bilen från ängen och Edward kysser Bella där.
vilken är din favoritbilder från Twilight?



Vilken är din favorit låt från Twilights Soundtrack?
Svar: Älskar verkligen Never Think och Let me sign med Robert Pattinson!
Vilket är ditt favorit citat i filmen?
Svar: No matter how perfect the day is, it always has to end, And so the lion fell in love with the lamb.
Vad gillade du INTE med filmen?
Svar: Fanns inget jag inte gillade :)
Vad blev bättre än du förväntat dig i filmen?
Svar: Allt var nästan som boken tyckte jag, vilket är bra :D



Angående New Moon filmen:

Hur många gånger har du sett filmen?
Svar: 5 gånger
Finns det någon scen i boken (New Moon) som du tycker att det är tråkigt att dom inte fick med i filmen?
Svar: Ah, när de satt i flygplanet hem från Volterra
vilken är din favoritbilder från New Moon?



Vilken är din favorit låt från Twilights Soundtrack?
Svar: Possibility - Lykke-li & Muse - I belong to you
Vilket är ditt favorit citat i filmen?
Svar: Forbidden to remember terrified to forget
Vad gillade du INTE med filmen?
Svar: Allt var bra med filmen, så inget var dåligt
Vad blev bättre än du förväntat dig i filmen?
Svar: Varulvarna


Antingen eller?!


(Markera ditt svar med fet stil)
Robert - Taylor
Vampyr - Varg
Cullens - Volturi
Emmet - Jasper
Kellan - Jacksson
Ashley - Alice
Rosalie - Niki
Rene - Esme
Charlie - Carlisle



Angående The Cast:

Har du hört någon låt med Robert Pattinson? Vilken är isf din favorit?
Svar: Har hört de flesta med Rob. Let me sign är min favvo
Har du hört någon låt med 100 Monkeys? Vilken är isf din favorit?
Svar: Har inte hört någon låt med de..
Har du sett någon annan film med någon av skådespelarna?
Svar: Ja det har jag, några med Dakota, några med Kristen.
Vem av karaktärerna i boken skulle du vilja spendera en dag med (som vän)
Svar: Alice
Vem av skådespelarna skulle du vilja spendera en dag med (som vän)
Svar: Robert!
Vad skulle du göra ifall du såg en av skådespelarna på gatan?
Svar: Först skulle jag nog ställt mig som en staty, sen skulle jag kontrollerat min andhämtning och sedan gått fram och hälsa.







Vill du bli en Veckans Twilightare?
I så fall svara på frågorna i ett maila och skicka dina svar till [email protected]



Kommentarer
Postat av: amanda

WOW! Tack så mycket :D!

2010-03-23 @ 15:53:47
URL: http://mangos.bubbleroom.se
Postat av: Felicia

Amanda, din jävla tönt. :)

2010-03-25 @ 16:01:50
URL: http://fuckinghonesty.blogg.se/
Postat av: amanda

Käft Frallan brallan :D Du borde va glad för min skull ist :D

2010-04-03 @ 10:35:00
URL: http://mangos.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0