I'm Gonna Give All My Secrets Away

Oftast brukar jag inte tycka att fanvideos är så bra, men den här var fantastisk! Jag älskade musiken och inslagen av Bellas röst - ohhh ni måste se den!
(scener från Twilight och New Moon)
tyvärr kommer jag inte ihåg källan(!?) men jag har inte letat efter den på egen hand.
Ingen cred till mig alltså, utan jag hade bara turen att råka stöta på en helt amazing video - just like that!

Jag känner att en ny låt var precis vad jag behövde (Secrets - One Republic). Har ni hört den förut kanske?

/Julia

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Tack för tipset :D Pizzadegen tog ju rätt lång tid att göra, speciellt när den skulle jäsa också ^^

2010-10-12 @ 08:18:30
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0