Fixat!

Okej, jag tror jag har kommit på vad problemet med bloggens text beror på. Kodning. Inte blogg-kodning utan helt enkelt webbläsar-kodning.
Jag märkte att bloggen såg helt okej ut när man använde Internet Explorer - alltså hade det någonting med min webbläsare att göra (Google Chrome).
Så jag klickade runt lite - och voilá! Det grejade sig!


Så här fixar du det:

1. Tryck på skiftnyckeln i högra hörnet på webbläsaren.

2. Gå in på fliken verktyg.

3. Gå in på fliken kodning.

4. Klicka på "Upptäck automatiskt" längst upp och sedan ska det vara fixat!

Kommentarer
Postat av: Becca♥

om man har en MacBook Air, hur gör man då då? :/

2011-08-14 @ 16:44:52
Postat av: Matilda på TheTwilights

Jadu, det var en bra fråga. Jag har inte så stor erfarenhet av Mac men det borde ju finnas någon slags verktygs-flik även i Safari (som jag antar att du använder). Pröva att klicka dig runt lite och se om du hittar något avsnitt om kodning. Sedan upptäck automatisk eller motsvarande. Hör av dig om du inte hittar så ska jag försöka leta runt lite mer.

/Matilda

2011-08-14 @ 18:19:16
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0