Tänk om...

Tänk om det skulle finnas vampyrer på riktigt. Det skulle ju vara super coolt men det skulle ju också vara läskigt att gå ut på kvällarna. Jag undrar om jag skulle bli en vampyr då. Hmm, jag kanske får någon gåva som Alice eller Edward. Men om jag skulle få en väldigt mäktig gåva som t.ex Jane eller Alec så kanske Volturi skulle vilja ha mig. Om Volturi fanns såklart.
Människorna kanske skulle "dö ut" Det kanske bara skulle finnas vampyrer kvar. Vad skulle vampyrerna äta då?
Jag skulle glatt säga ja om jag fick chansen att bli vampyr. Kunna vara vacker. Kunna springa snabbt. Inte behöva sova. Göra vad som helst, när som helst.


Skulle ni ta chansen att bli vampyr om det fanns vampyrer??

/Victoria

Kommentarer
Postat av: Maria

Absolut! Sen skulle jag även vara lite självisk och förvandla den jag älskar också haha..

2011-02-05 @ 17:51:33
URL: http://mariasandlund.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja det hade jag absolut gjort, Jag hade velat leva jättelänge :) Och förvandla den jag älskar som mest :)

2011-02-05 @ 23:21:08
URL: http://eliinriingstrom.blogg.se/
Postat av: Viggo

Jag hade nog inte valt det. Jag skulle aldrig kunna ge upp att kunna skaffa barn, och jag hade aldrig klarat av att leva med ett behov av blod resten av mitt liv. Men det hade varit kul att prova på det typ en vecka =P

2011-02-08 @ 12:21:55
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0