Twiträff?

Jag vet att tjejerna på twilightsweden pratar om en träff i Malmö nu i helgen och det är många som tycker det är synd att det är just i Malmö för dom som bor i Sthlm. Så nu fick jag en lite idé - får ju sånt ibland!

Vi här i huvudstaden skulle ju kunna fixa en enkel träff någon dag, eller?
Bara lite enkelt några timmar en dag, ses ute eller så... Jag kan tyvärr inte fixa något liknande som Twinighten, men för er som klarar av lite enkelt prat med andra Twilighters kan det kanske funka?


Så, verkar det roligt kan ni väl skicka en liten kommentar så tar vi det som det kommer.

Kommentarer
Postat av: toove

Det suger att alla ska ha twilight träff :/ , jag bor i härjedalen & de är aldrig nån twilightträff här :/

2009-03-07 @ 13:18:42
Postat av: Svar

Än så länge har ingen nappat på den här idén så det blir kanske inte av. Men du kan ju fixa en eller? Det måste ju finnas någon liten Twilighters mer än du. Det tror jag i alla fall!

2009-03-07 @ 17:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0