Rebecca testar gästblogga!

Hej. Jag är ännu en av dom som testar på att gästblogga med ett inlägg.
Jag tänkte börja med att berätta lite om mig själv och hur jag hamnade inne i min Twilight-värld.
 
Jag heter Rebecca och jag är 13 år gammal. Från första början förstod jag mig igentligen ingenting av all denna hysterin runt Twilight, det var en bok, so what? Men sen så lånar mamma "Om jag kunde drömma" till mig, från bibiloteket, utan att ha en aning om vad det var för bok, och det var så jag fastnade. Jag läste boken och det var som en drog, jag var bara tvungen att ha mer. Och så fick jag reda på att det fanns fler böcker, faktiskt 3 till! Så jag lånade från bibiloteket, beställde hem och lånade från vänner, och alla böckerna var snabbt utlästa. Och man kan inte med ord beskriva hur otroligt underbara jag tyckte att dom var.
 
Och Twilight hade ju blivit film, men jag fick aldrig chansen att se den på bio, och så envis som jag är bestämde jag mig för att inte se den förens jag ägde den.. Men ja.. Det är inte så lätt att stå emot det, så jag och en kompis hamnade framför datorn och kollade på den, och jag satt bara och log genom hela filmen, med en såndär underbar känsla. Och sedan dess har jag följt ett trettiotal bloggar som handlar om Twilight Sagan, och det blev bara bättre.
 
Jag satt och kollade runt på lite olika internet sidor eftersom jag ville ha en Twilightposter och så hittar jag den finaste poster jag någonsin sett, och pappa köpte den åt mig. Så några dagar senare landade den i brevlådan.
Sen åkte min mamma ner med sitt jobb till Malmö en helg, och när hon kommer hem har hon med sig 2 Twilight-tidningar. Dom var dock tyska, men det var posterspecial så jag blev ju inte precis ledsen. Alla sidor och alla posters' från tidningen åkte upp på väggarna direkt och nu är mitt rum ett officiellt Twilight-rum. ;)
Och det bara fortsätter, man tröttnar ju aldig på böckerna, och snart blir dom film också - UNDERBART!
 
Men nu har jag skrivit tillräckligt mycket om mig själv så jag tänkte fråga er läsare en sak.
Om ni hade fått välja att vara vem som helst av The Volturi's som ni hade fått vara, vem skulle det va?
 
Aro?
Caius?
Marcus?
Alec?
Chelsea?
Demitri?
Felix?
Heidi?
Jane?
 
Varför skulle ni vilja vara just den karaktären?
På grund av krafterna, utseendet, personligheten? Svara på just det sättet du tycker, för det är alltid roligt att veta vad ni läsare tycker om saker.
 
Hoppas ni tycker jag passar som gästbloggre, och ha det bra.
Vi kanske ses igen. ;)



Och vad tycker ni om Rebecca?

Kommentarer
Postat av: ines

riktigt bra hon med!

Hm.. Jane tror jag. Bara för att jag är så fascinerad av henne och tyckt att hon är rätt frän av sig. (Och ännu mer nu när man vet att Dakota ska spela rollen som Jane) så det är nog därför + hennes krafter då.

2009-05-11 @ 21:30:36
URL: http://inneess.blogg.se/
Postat av: sara

Hej julia!

du är veckans andra twi-fan på min blogg:)!

2009-05-11 @ 21:31:00
URL: http://twilightsara.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: åhh tack så mycket! :) Är riktigt nöjd faktiskt.

2009-05-11 @ 22:14:38
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: twifans<3

jag skulle verkligen vilja vara Aro. Han är min kung! XD vet inte riktigt varför men han beskrivs som snygg, hans krafter är grymma och hans personlighet är så mystisk. han har liksom allt (: <3

2009-05-11 @ 23:05:33
URL: http://twifans.blogg.se/
Postat av: Ida

heidi.. helt klart.. vetinte varför utan mest för att när jag läste så gillade jag henne på något sett!

2009-05-12 @ 11:04:42
URL: http://bjarkstedt.webblogg.se/
Postat av: marigonaa

jane, hon verkar kul. Och det skulle vart kul att ha den "kraften" haha :D

2009-05-13 @ 21:39:42
URL: http://gonaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Bra skrivet;)

Kram Sara

2009-05-13 @ 21:42:41
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0