Veckans Twilightare är Klara Skog







Vem är du:

Hur gammal är du?
Jag är 16 år
Var i Sverige/världen bor du?
Jag bor i härliga Götet
Hur kom du i kontakt med Twilight?
Mina kompisar tvingade mig se filmen, sen var jag fast!
Har du köpt några Twilightprylar?
Nej, faktikst inte. Jag har några posters och självklart filmen och soundtracket.
Är du en öppen Twi-nerd eller smyger du med det?
Lite halvt om halvt, jag är mest öppen och tjôtar på. Men om jag inte känner personen så är det inte det första jag berättar precis.
Vilket team är du på? Edward eller Jacob och varför? (du får inte välja team switzerland)
Edward! Blir bara sur på Jacob för att han försöker sno Bella!
Har du en blogg eller annan URL?
Yes! Blogg: http://klarissen.devote.se
 
Ang böckerna:
Hur många av böckerna har du läst, vilken är din favorit?
Jag har läst alla, jag tror att min favorit är 1:an och första delan av 4:an ;D
Läser du böckerna på svenska eller engelska? Varför?
Jag läser alla böckerna på svenska, (lättast så) men jag läste först 4:an på engelska bara för att den inte kommit ut på svenska än, sen köpte jag den svenska också :P
Har du läst det som finns av Midnight Sun?
Jag har läst en del, men tyvärr inte hunnit igenom hela än.
Hur många gånger har du läst böckerna?
Oj! :O Jag har tappat räkningen, men om man räknar ihop alla ggr jag har läst nån bok ur "the twilight saga" så skulle jag säga runt 25 ggr.
Vem är din favorit karraktär?
Måste säga Edward, mycket för att han är så het på film och för att han verkar vara den näst intil perfekta pojkvännen ;D
Vad är det du såg fram emot mest i den fjärde boken?
EH, vet inte riktigt. Jag tänkte inte så mycket på vad som skulle hända, utan jag bara läste och älskade den.
Böckerna eller filmen?
BÖCKERNA!
 
Angående Twilight filmen:
Hur många gånger har du sett filmen?
Skulle säga typ 20 ggr kanske, har den på min iPod så jag har lyssnat på den några gånger också.
Finns det någon scen i boken (twilight) som du tycker att det är tråkigt att dom inte fick med i filmen?
hm...Jag tyckte att ängen-scenen var inte riktigt som jag tänkt mig, och jag skulle nog vilja se mer när dom frågade varandra massa saker ;D
vilken är din favoritbild från Twilight?
Vilken är din favorit låt från Twilights Soundtrack?
Supermassive Black Hole, fast jag gillade alla!
Vilket är ditt favorit citat i filmen?
Får man säga hela filmen? ;)
Vad gillade du INTE med filmen?
När Edward säger: "Hold on tight spidermonkey"!?
Vad blev bättre än du förväntat dig i filmen?
Jag hade inte förväntat mig nått speciellt, så ALLT!
 
Angående New Moon filmen:
Hur många gånger har du sett filmen?
1,5
Finns det någon scen i boken (New Moon) som du tycker att det är tråkigt att dom inte fick med i filmen?
Nee tror inte det :P
vilken är din favoritbild från New Moon?

Vilken är din favorit låt från Twilights Soundtrack?
Jag har tyvärr inte lyssnat så mycket på soundtracket än:/, men det är rätt coolt att Lykke Li är med!
Vilket är ditt favorit citat i filmen?
hahaha" dating an older woman, haa?" av Emmet Cullen!
Vad gillade du INTE med filmen?
Att istället för att missa scener från boken, hade dom lagt till konstiga saker :P
Vad blev bättre än du förväntat dig i filmen?
Vargarna!
 
Antingen eller?!
(Markera ditt svar med fet stil)
Robert - Taylor
Vampyr
- Varg
Cullens - Volturi
Emmet - Jasper
Kellan - Jacksson
Ashley - Alice
Rosalie - Niki
Rene - Esme
Charlie - Carlisle

Angående The Cast:
Har du hört någon låt med Robert Pattinson? Vilken är isf din favorit?
Japp, fast tyvärr inte så många, men favoriten är nog "Let me sign"
Har du hört någon låt med 100 Monkeys? Vilken är isf din favorit?
AA, men inte så mycket där heller, men dom har kul videos ;P
Har du sett någon annan film med någon av skådespelarna?
Japp, har sett typ en av varje av skådespelarna: Kristen, Rob, Kellan, Nikki och Peter
Vem av karaktärerna i boken skulle du vilja spendera en dag med (som vän)
Edward!... eller Alice!, eller kankse Jacob xD
Vem av skådespelarna skulle du vilja spendera en dag med (som vän)
Taylor
Vad skulle du göra ifall du såg en av skådespelarna på gatan?
Antagligen inte skrika, utan bara stirra och sen springa fram och krama och be om autograf!
 
Puss och Kramar från eran stamläsare Klarissen



Ida: Här är en tjej som tycker ungefär som jag ^^
you go Klara!


Kommentarer
Postat av: klara

hihih, taack så mycket! :D

2010-01-05 @ 12:19:57
URL: http://klarissen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0