Ett svar.

Till Fanny som undrar lite mer om träffen på tisdag! (läs mer om den i ett tidigare inlägg)

Än så länge är det jag och 4 till. Hoppas verkligen att det kommer fler! =)

Vilka åldrar är vi i då? - Mellan 13/14 - 17år men alla åldrar är välkomna såklart! :D

Vet inte hur vi gör om det är folk som inte läst Breaking Dawn men det löser sig!

Undrar du mer är det bara fråga! Lägg gärna till din egen blogg eller mailadress så kan jag svara till dig direkt ;)



Glöm inte att ställa massa frågor! Jag skjuter upp den till söndag kväll istället för jag hoppas på fler frågor ;D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan!

Jag är lite nyfiken på det här med Twilight träffen. Skulle du kunna berätta lite om den eller är det bara att några Twiligt älskare som jag och du träffas och fikar och snackar twilight hela dagen typ? :)

kram

2009-04-02 @ 21:23:23
URL: http://typjennny.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag och min kompis tänkte gå, men hon har bara läst första boken. Kan hon komma ändå?

Kram Julia! :)

2009-04-04 @ 11:58:54
URL: http://jvhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0