Dålig uppdatering...

Som ni märkt senaste veckan så har vi vart dåliga på uppdatera..
Det beror på att vi jobbar, studerar mycket inför slutprov mm..

Nu undrar vi ifall det finns någon därute som skulle vilja bli vår "fjärde"
Någon som skulle vilja hjälpa oss och bli en del av vårt "gäng"

Det vi vill är att du ska vara:
1. En Twi-nörd
2. Glad
3. Full av idéer
4. Ha tid över för att uppdatera(gärna kvällar)


Ifall du är intresserad så maila mig ([email protected]) och berätta om dig själv..
Berätta om din relation till twilight, varför du vill blogga här.
Detta kommer sedan publiceras här p bloggen så tar vi hjälp av läsarna att bestämma vem som får vara en del av vår "familj"




Många kramar nu måste jag jobba (igen) :(
Kram Ida!






BTW!
Edi var skit snygg IRL och JAG HAR HAFT MIN ARM RUNT HONOM!
HAN HAR HAFT SIN ARM RUNT MIG!!

WOOHOOO!





Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag är verkligen gryyyyyyyymt ledsen att jag har uppdaterat så dåligt på senaste tiden... men jag är aldrig hemma plus att det är sjukt mycket i skolan just nu!! Har väldigt dåligt samvete!!!

2009-12-06 @ 22:10:22
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: Sindy

åh va kul! skulle vara jätte intresserad, synd bara att man ska iväg till chile i mitten av januari o kmr tbx i oktober o.O ='(

2009-12-10 @ 17:25:24
URL: http://zgl.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag skrev ett mail till er... eller hur

2009-12-12 @ 14:03:33
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0