Månadens blogg!

Jag tänkte uppdatera om hur det går med månadens blogg.
Vi har hittils fått in 37st röster, WOW! Och jag är grymt glad över att det inte bara är tjejer som har röstat, you go guys!
De tre som ligger på topp tre just nu är....

Trumvirrvel

1. TLD-Taylor Lautner Daily
2. The Saga of Twilight
2. Twilight for you



Som ni ser är det två stycken som just nu ligger som delad tvåa, så forsätt kämpa tjejer, allt kan hända ;)

Klicka
här för att komma till tävlingen och rösta på din favorit =D

Ha det bra nu! Kram Viggo

Kommentarer
Postat av: Stina Johannesson

jag tycker att eran blogg är bäst

2009-12-15 @ 21:37:08
Postat av: Johanna

Viggo såg att ni inte hade lagt upp min motivering när de gäller tävlingen

2009-12-15 @ 21:40:26
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0