Förbered er på skratt kära damer!

Hejsan jag tänkte bara kika in en snabbis och ge er ett gott skratt!

Ni kommer nog ihåg att Peter Facinelli hade ett litet vad med sin vän Robert DeFranco.
Robert påstod att Peter aldrig kunde få 500 000 twitter-följare på en vecka!


Ett vad som Peter (efter den del twitter-strul) vann.
Priset för oss och Peter (straffet för Robert) var att Robert skulle dansa på Holywood blv i bikini till låten All the singel ladies! Sagt och gjort, Peter förlorade och Peter dansade!

Varsågoda damer.. SKRATTA :)



Fan jag blir så lycklig.
Tycker ni inte att Robert dansar bättre än tjejerna i bakrunden?
well well all cred till Robert som dansade och Peter så klart, som antog vadet!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

jag är bekant med henne :) vi började prata med varandra en gång, sen har vi hållt kontakten :) hon är supersnäll!

fick btw prata med ed imorse :) är superglad för det! <3



haft en bra dag?

2009-07-01 @ 03:06:46
URL: http://letmetellyouafashionstory.blogg.se/
Postat av: Sabine

HAHA, det här behövde jag, den perfekta starten på morgonen utan tvekan! Får jag nångång tillfälle till dumheter så ska jag påminna mig om att vadslagning med Peter inte är the way to go, haha!

2009-07-01 @ 06:34:49
URL: http://blogg.vetauriel.se
Postat av: Jennilie

Sv: Härligt! :D Ja gör det!



haha fyfan vad videon är rolig! :D

2009-07-01 @ 10:48:14
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Erica

Haha, vilken bra start på dagen, nu blev man ju på topphumör, och vad bra han dansade! ;)

2009-07-01 @ 12:06:55
Postat av: Hadil

Hahaha, håller med, bra start på dagen ;D

Tjejrna dansar knappt ju XD

2009-07-05 @ 11:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0