Nurse Jackie?!

Är det någon som börjat kolla på Nurse Jackie?
jag kännde mig ju lite sugen för jag ville ju stödja min älskade pappa-cullen!


Bild: IMDB


Handling:
En sköterska försöker finna en balans mellan kraven som ställs på hennes hektiska jobb på ett sjukhus i New York och de problem som finns i hennes privatliv.

Gillar:
Det faktum att hon inte är super snygg, super bra, super smart, och allt SUPER... utan hon är en kvinna som vem som helst av oss skulle kunna vara om några år och hennes attityd är charmig och lite små elak ibland.. jag gillar henne skarpt

Gillar inte:
Att Peter Facinelli inte har så stor roll som jag trodde..
Men det är ju kul att han är med annars hade jag inte hört talas om serien och inte börjat se den och den är ju faktiskt bra!

Tips: Se den.. jag vet dock inte när den kommer på svensk TV..
dumma Ida laddade ner de första avsnitten!

Kommentarer
Postat av: elin

jag har inte sätt den tror ja!

2009-06-17 @ 18:18:20
URL: http://wahhlgren.blogg.se/
Postat av: Zusanna

är han doktor igen? x)

2009-06-17 @ 20:53:25
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0