Malin testar gästblogga!

Hej alla fanpires!


Jag är ännu en av alla dem som vill gästblogga här på thetwilights. Eftersom ni har rätt så mycket att säga till om och er åsikt betyder väldigt mycket om jag blir gästbloggare eller inte så ska jag berätta lite om mig själv och om min "twilight-historia".


Jag heter Malin och är 17 år. Jag har alltid gillat vampyr filmer och serier och när jag såg Twilight trailern första gången börja jag tjata på mina vänner om att vi skulle se den. I slutet av december fick jag se Twilight första gången och det var verkligen kärlek vid första ögonkastet! En vecka senare hade jag sett filmen 6 gånger och det blev väldigt dyrt kan jag säga er! Jag bestämde mig då för att istället köpa alla böckerna och tre veckor senare var böckerna lästa (plus midnight sun).

Under dom senaste 5 månaderna har jag fått mina närmsta vänner att läsa böckerna så jag kan snacka om twilight med dem! Och tur är att böckerna är så lätta att älska annars skulle dem nog bli trötta på mitt twilightsnack!

I november ska jag och 4 av mina twilightbesatta vänner till London för att få chansen att se hela twilightcasten. Så besatt är jag nog allt!


Ja, jag tror det var allt jag har att säga. Och jag hoppas att ni tycker jag är tillräckligt med "twilight-material" för att vara gästbloggare här. Om det är något ni undrar för det bara att fråga!

Och om jag inte blir gästbloggare så ses vi i biograferna i november? ;)  haha


Kram Malin!


Så här vad då ännu en kandidat, vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag gillar Malin! :D

2009-05-11 @ 08:42:52
URL: http://annasofiekarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gillar också Malin! =D

2009-05-11 @ 18:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0