Om mig!

Som ni kanske vet så har vi en veckans Twilightare här varje vecka, den här veckan har vi redan haft en. Men nu tänkte jag svara på frågorna så att ni kan lära känna mig lite bättre ;)

Sen kan ni kommentera med andra frågor när ni vill, jag svarar på ALLT (nästan i alla fall) =P



Vad heter du?
Victoria Claesson
Hur gammal är du?
18år
Hur kom du i kontakt med Twilight?
Jag önskade mig några andra böcker i Julklapp, och då var det ta tre och få fjärde på kpet, så min mamma köpte Twilight till mig...
Jag hade aldrig hört talas om det förut och kände mig extremt tveksam till att läsa boken. Efter bara några sidor var jag fast!
Hur många av böckerna har du läst, vilken är din favorit?
Jag har läst alla flera gånger om =P
Läser du böckerna på svenska eller engelska? Varför?
Jag läser dem på engelska oftast eftersom jag tycker att böcker ofta är bättre på orginalspråket. Men jag har läst dem ett par gånger på svenska också...
Har du läst det som finns av Midnight Sun?
Jaa, flera gånger! Jag älskar den! Jag hoppas verkligen att S.Meyer får upp hoppet igen och fortsätter!
Hur många har du läst böckerna?
Ingn anning, för många antagligen ;)
Har du köpt några Twilight saker utöver böckerna och filmen?
Nee, bara tidnings urklipp =P
Hur många gånger har du sett filmen?
Mellan 10 och 15 skulle jag tro :)
Böckerna eller filmen?
BÖCKERNA! Självklart!
Vem är din favorit karraktär?
Jag älskar alla, men jag måste nog säga Bella eftersom det är i hennes skor som jag sätter mig själv ;)
Har du hört någon låt med Robert Pattinson eller 100 Monkeys? Vilken är isf din favorit?
Jaa, från båda. Men jag verkligen älskar Rob´s musik <3 !
Har du sett någon annan film med någon av skådespelarna?
Ja, de flesta med Kristen och Rob, sen har jag sett några med de andra också =D
Vilket team är du på? Edward eller Jacob och varför? (du får inte välja team switzerland)
Ehh, inte Switzerland?? Jag älskar dem på så olika sätt!
Vad är det du såg fram emot mest i den fjärde boken?
Smekmånaden, ofcourse! ^^
Vilket är ditt favorit citat i filmen/erna?
Jag älskar så oerhört många, men en av mina favoriter är:"Life sucks, and then you die. Yeah, I should be so lucky." av Jacob Black
Vilken är din favorit bild från filmen/erna?
Hmm, den var klurig! Men jag gillar den här, men det är nog mest för att jag ser framemot New Moon så mycket!

Finns det någon scen i boken (twilight) som du tycker att det är tråkigt att dom inte fick med i filmen?
Bloodtype scenen, i biologi-klassrummet när Bella svimmar!
Är du en öppen Twi-nerd eller smyger du med det?
Jag tror att de flesta som jag känner vet =P
Vem skulle du vilja spendera en dag med? (som vänner)
Taylor tror jag, han verkar så jäkla charmig!
Tycker du att det är okej att jag tar över efter Julia eller skulle hon bara lagt ner allt?
Det är UNDERBART!

=D

//Victoria

Kommentarer
Postat av: Johanna

Victoria fick ni mitt mail hoppas jag

2009-09-03 @ 12:10:09
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Viggo

Johanna, det är Ida som har hand om mailen, så jag vet faktiskt inte :S

Var det om att bli veckans Twilightare eller? ;)

2009-09-03 @ 13:55:42
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: The Girl With Blue Eyes

jag har skickat in och hoppas att jag kommer med =D kan ni inte kolla och kontakta mig om ja behöver skicka in ett nytt mail =P XD



xoxo The Girl With Blue Eyes

2009-09-03 @ 19:07:53
URL: http://www.thegirlwithblueeyes.blogspot.com
Postat av: Michelle

Till alla som läser, VICTORIA ÄR STÖRSTA FANET NÅGONSIN, HON ÄR BESATT!!!

2009-09-03 @ 23:48:49
URL: http://chellita.blogg.se/
Postat av: Viggo

HAHAHAHA =D

Michelle va roligt att du titta in =P

2009-09-04 @ 07:51:50
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: Victoria

Victoria: Var får man tag på Midnight Sun? Jag är SÅ sugen på den och visste inte att den fanns att läsa eftersom den inte är avslutad.



Och till er alla: Ni gör ett grymt bra jobb på bloggen, det ska ni veta!! Är här inne och läser varje gång jag har datorn på, följer er slaviskt :)



KRAM från Victoria, Falun

2009-09-06 @ 11:07:28
URL: http://endansareshistoria.blogspot.com
Postat av: Viggo

Victoria! Du kan läsa Midnight Sun lagligt i länken jag skickat :) När du klickar på den kommer du till S.Meyer´s officiella hemsida-kategori Midnight sun, bläddra lite neråt tills du kommer till en länk där det står "Midnight Sun Partial Draft " Klicka på den så kommer Midnight Sun ;)

http://stepheniemeyer.com/midnightsun.html

(Jag kommer även att göra ett inlägg om hur man hittar till det i fall att du inte skulle se det här)



Gu va kul att du gillar bloggen! Det värmer verkligen! Speciellt eftersom jag och Jessie är nya och var oroliga för att alla inte skulle vilja ha oss här!

TACK, det betyder verkligen mycket! =D

2009-09-06 @ 11:30:19
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0