Månadens blogg - Februari

Nu har det blivit dags att börja anmäla sig till månadens blogg igen!
Förra månaden var ju en storm succé! Vi fick in 109st röster(WOW!)! Vinnaren kämpade hårt mot de hårda motståndarna och blev The Saga of twilight!



Hur gör man?
  • Först lägger du till oss på bloglovin!
  • Skriver en kommentar om varför din blogg ska vara med, och varför läsarnas skulle gilla just din blogg. (detta kommer sedan att publiceras som motivering varför röstarna ska rösta på just er)
  • Sen lottar vi ut fem bloggar som får vara med och tävla!
  • Vi publicerar bloggarna på sidan så får alla rösta :)
Priset: Vinnaren av månadens blogg kommer att få en länk härifrån till deras blogg!

Man kan nominera sig ända tills nu på Söndag 7/1!


Vi vill att alla Twilight bloggar är med, stora som små!
Några frågor? Kommentera bara ;)

Kommentarer
Postat av: Jealii

Tack så mycket! :)

Då kan jag ju passa på att skriva att vi skulle vilja vara med igen och tävla. Det var superkul verkligen, och visst märkte vi skillnader efter vi vann här. Givetvis vill vi ju bli större som alla andra twilightbloggar som finns här i cybervärlden. Att vara med i tävlingar är ett perfekt drag för att få lite "reklam" till sin blogg. Just nu ser det rörigt ut på vår blogg, men vi inväntar ny design och hela köret. Det kommer att ske massa roliga saker sedan när allt är på plats. Som sagt är det inte lätt med kodmallar, photoshop och allt annat som finns, som många nog håller med om. Men när man väntar på något gott väntar man aldrig för länge!

2010-02-02 @ 20:09:34
URL: http://thesagaoftwilight.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi är med igen vi ger oss inte. Vi skulle bli såå glada om vi vann. Eftersom våran blogg är helt paparazzi fri och bloggen handlar bara om våran egen Rob. Bloggen växer och växer i besökare. Det är otroligt kul när de blir så. Jag Johanna som är Ägaren till denna blogg är så glad också att jag har hittat sådana fina tjejer som hjälper mig. Skulle inte klara de utan dom.

2010-02-02 @ 21:28:30
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Elin - TayLight

Jag vill vara med :)

Min blogg handlar om Taylor, så om du är Team Jacob så är den för dig. Jag har fått lite flera läsare dom senaste veckorna och skulle gärna villa ha fler (eftersom jag ändå inte har så många). Jag uppdaterar så mycket jag hinner men jag tränar mycket dans så vissa dagar blir det inte så mycket. Jag brukar också försöka översätta kortare engelska texter så att det blir lättare för mina läsare :)

2010-02-02 @ 22:13:27
URL: http://taylight.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag skulle vilja vara med. Min blogg handlar om allt inom twilightfenomenet, jag updaterar så ofta jag kan om allt och alla som rör TTS. Jag har inte haft den så länge och har därför inte så många besökare och jag skulle gärna vilja få fler. Jag använder inte paparazzi-bilder av respekt för skådespelarna och försöker skriva så att alla hittar något om just sin favorit. Jag skulle bli överlycklig om jag vann.

2010-02-03 @ 19:43:56
URL: http://cullenfamilysweden.wordpress.com/
Postat av: Mika

Hej på dig som läser det här! Jag (Mika) och medbloggaren Rebecka gör allt för att ni ska få läsa allt om erat favorit ämne - The Twilight Saga. Uppdaterar om precis allt som du behöver veta, från viktiga, stora saker till små roliga saker. Lägger inte ut några paparazzi bilder, skådespelarna ska även dom få ha ett privatliv. Försöker ha tävlingar och roliga saker för er läsare hela tiden, så varje gång du kommer in så ska det finnas något nytt att läsa eller göra. Skulle bli överlycklig om jag vann, kram :)<3

2010-02-06 @ 16:42:40
URL: http://twilightsaga.se/
Postat av: Viktoria - Ashley Greene Blogg

Jag skulle gärna vilja vara med. Min blogg handlar om Ashley Greene aka Alice. Jag uppdaterar om allt som rör henne och bloggen är just nu den enda svenska Ashley Greene bloggen! Försöker variera i det jag skriver och bjuda läsarna på det bästa! Hoppas fler fans hittar till bloggen! :D

2010-02-06 @ 17:27:19
URL: http://aashleygreene.blogg.se/
Postat av: Celine

Hej!

I min twilight blogg försöker jag uppdatera minst en gång per dag i, jag skriver allt jag kan hitta om twilight och skådisarna i den, oftast är det ganska mycket. Ibland skriver jag noveller till bloggen också.

Ha det bäst! MVH/Celine

2010-02-07 @ 08:58:17
URL: http://cullens.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0