Månadens blogg!

Nu har det blivit dags att börja anmäla sig till månadens blogg igen!
Förra månaden var ju en succé! Vi fick in 74st röster, och med drygt en tredjedel av rösterna vann de underbara tjejerna på TLD!



Hur gör man?
  • Först lägger du till oss på bloglovin!
  • Skriver en kommentar om varför din blogg ska vara med, och varför läsarnas skulle gilla just din blogg. (detta kommer sedan att publiceras som motivering varför röstarna ska rösta på just er)
  • Sen lottar vi ut fem bloggar som får vara med och tävla!
  • Vi publicerar bloggarna på sidan så får alla rösta :)
Priset: Vinnaren av månadens blogg kommer att få en länk härifrån till deras blogg!

Man kan nominera sig ända tills nu påFredag 8/1!


Vi vill att alla Twilight bloggar är med, stora som små!
Några frågor? Kommentera bara ;)

Lycka till!
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill vara med :) Har redan lagt till er på BlogLovin för längesen. Min blogg handlar om Taylor, så om nån gillar honom så kan man väll kika in även om ni inte röstar på mig? Jag har bara typ 4-5-6 besökare om dagen, skulle verkligen vara kul med lite fler. Jag uppdaterar så mycket jag hinner, men tyvärr har jag ganska mycket annat som jag håller på med och därför kan det vissa dagar inte bli nån uppdatering alls. Men jag försöker. Jag brukar för det mesta översätta så mycket jag kan, dock inte långa artiklar och intervjuer. Det var väll allt tror jag...

2010-01-02 @ 19:02:18
URL: http://taylight.blogg.se/
Postat av: MIKA.

Jag startade en blogg för just ER. Allt jag skriver vill jag verkligen ska nå fram till er och att ni ska lära er något av det/bli glad av det. Jag uppdaterar så mycket som jag hinner och försöker till en början få in det viktigaste. Jag har brinnande intresse för Twilight, det är min livsglädje. Så fort jag tänker på något inom Twilight fenomenet (det är nästan dygnet runt) så blir jag glad och varm inuti mig. Det vill jag att andra också ska få uppleva och kanske så får någon turen att känna så med hjälp av mig och min hemsida. För vem vill inte alltid veta dem senaste nyheterna och se dem snyggaste bilderna? Det kommer ni alltid kunna göra hos mig. Så länge vi alla andas. För det är Twilight till döden, eller hur?

2010-01-02 @ 21:06:04
URL: http://twilightsaga.se
Postat av: Jealii

Hej! Vi skulle vilja vara med. Vi var med förra gången och tyckte att tävlingen var superbra! Vår blogg är som sagt bara några månader gammal och behöver en liten knuff in "populäriteten". Just nu för tiden är det nästan bara jag som skriver på bloggen. Men jag försöker så gott jag kan. Vad ska man göra när man är beroende av allt detta? Tack för en bra blogg :)

2010-01-02 @ 21:25:56
URL: http://thesagaoftwilight.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi är ett par tjejer runt om i hela svergie som träffades på en chatt i somras och startade bloggen Twicandy.Vi brinner alla för twilight.Vi uppdaterar varje dag och skulle vara jätteroligt om ni kollade in just vår blogg.Vi är även paparazzi fri blogg!:)

2010-01-02 @ 22:02:53
URL: http://twicandy.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Skulle gärna vilja vara med! :)

Jag startade bloggen om Ashley Greene ganska nyligen och har därför inte så supermycket besökare ännu. Jag försöker uppdatera bloggen så mycket som möljigt och hoppas att kunna ge fansen dem senaste nyheterna om Ashley! Eftersom det är så många fler i Twilight Sagan än bara Rob & Kristen så valde jag att starta en blogg om Ashley och därför skriva om bara henne, och hoppas också att fler fans hittar till bloggen!

2010-01-02 @ 23:30:38
URL: http://aashleygreene.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vill helt klart vara med och tävla, Jag och mina tjejer skriver bara om Robert Pattinson, Vi är skvaller och paparazzi fria vi accepterar Robs privatliv och Skulle verkligen bli jätteglada om vi vann.

2010-01-05 @ 18:52:37
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Agnes

Jag röstar på cullens<3 i månadens blogg (februari)

2010-02-08 @ 16:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0