OK eller inte?


Egentligen så är ju det här väldigt sant. Om en 40-årig man skulle skrika efter en 17-årig tjej på röda mattan, eller tillställningar, visst skulle mer folk reagera? Då hade det tjoats pedofil hit och dit.
Så vad tycker ni, okej eller inte okej att äldre kvinnor 'trånar' efter yngre män? (så som Taylor Lautner, som faktiskt inte är mer än 17 år.)

Själv tycker jag det är ganska okej så länge det är okej för 17-åringen det gäller. Dock har ju Taylor gjort det klart att han (i t.ex. intervjun när han och Robert gästar Tyra Banks) tycker det är lite konstigt. Han berättar ju där att en kvinna i 40-års åldern bad honom att signera hennes string trosor på premiären av Twilight... DET är inte okej enligt mig. (Det hade i och för sig inte spelat så stor roll om det var en 40-åring eller en 15-åring, så gör man inte.)

Så, vad tycker ni?

//Saga

Kommentarer
Postat av: Ida

det är faktiskt lite sjukt...

men samtidigt är det okej att dom trånar efter Rpatz?! han e ju bara 23, d kan fortfarande vara deras son :P

ännu värre är ifall dom har barn i samma ålder..



Jag har lite åldersproblem... tycker inte för stora avstånd är okej, mina barn kommer säkert gifta sig med mycket äldre män/kvinnor!

2010-01-09 @ 14:32:48
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: Stina

Så länge dom inte är dökära i honom så är det väl rätt okej. Det är okej om dom tycker att han är söt.

Hursomhellst, dom är nog inte ute efter att ha sex eller hångla med honom ,hoppas jag ....

2010-01-09 @ 16:25:01
Postat av: Rosalie Hale

Det var lite överdrivet att be Taylor signera trosorna men annars tycker jag faktiskt det är okej. Mer än okej. Varför ha regler där de menar att folk som är över 30 t.ex. inte får gilla Twilight, eller tycka att Robert Pattinson är väldigt het? Då kallas de omogna. Det är klart att det kan se lite konstigt ut om någon skriker I LOVE YOUUU RRROOB men bara för att det är annorlunda betyder det ju inte att det är fel.

2010-01-09 @ 17:27:00
URL: http://forkstwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0