Sverige är så LAME!

Det är verkligen trist att inte sverige mjölkar Twilight francaisen ännu mer..
ÖVERALLT I VÄRLDEN FINNS DET FLER SAKER ÄN HÄR..


Jag och min gode nördvän (Pida) diskuterade här om dagen Sci fi mässan och kom fram till att även om alla vi fans var så måste han (Edi) tyckt att det var skit trist... Liten lokat, sitta själv, det måste vara jätte trist. Jämför med ComiCon LA och San Diego...

Jag kanske kommer säga upp bekantskapen med dethär landet och flytta...
jag vill också ha twilight saker vart jag än går! JAG VILL KUNNA KÖPA TUGGUMMI MED TWILIGHT..
Vilka vill göra myteri mot sverige med mig?!







// Ida


Kommentarer
Postat av: Maya

Jag håller verkligen med dig Ida!!! Sverige är sååå lame!

jag var i usa nyligen( i december) , i miami och det var såå coolt! jag var inne på hot topic där det fanns mycket twilight saker! och tidningar överallt med twilightstjärnorna!! ska flytta från sverige haha! <3

2010-01-02 @ 12:46:20
URL: http://twilightskane.blogg.se/
Postat av: LS

Fattar dom inte hur mkt dom kommer tjäna om dom gör grejer som har med Twilight att göra?

2010-01-02 @ 13:14:14
URL: http://justmeeexd.blogg.se/
Postat av: Rosalie Hale

JAG! Sverige har alltid varit tråkigt O_o och kommer nog att förbli. Men som Maya menar; Vi kan flytta till USA :D

2010-01-02 @ 16:39:19
URL: http://forkstwilight.blogg.se/
Postat av: sara

jag såg i alla fall en tröja där det stog : "everyone needs an edward" en början kanske? :)

2010-01-02 @ 16:39:28
Postat av: Louise^^

Ida jag vill! Usch Fattar inte att Sverige kan vara så himmla tråkigt land. Ibland känner jag verkligen för att flytta till Usa eller nått sån! =) <3

2010-01-03 @ 14:56:43
Postat av: Jasmin

I'm in !

2010-01-03 @ 22:34:44
Postat av: Frida

jag håller helt med dig! det borde finnas mer Twilight stuff i sverige!

det är liksom väldigt stort här också, fast att det är ett så litet land!

tänk vad mycket pengar dom skulle tjäna ändå, men som vanligt är dom inte så smarta ;P

2010-01-05 @ 19:52:39
URL: http://colourfulchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0