Ashely Green dricker lite kaffe i LA!


[Bildkälla: twilightninjas.blogspot.com]




Ida tycker:
Hon är verkligen vacker och kvinlig. Hon är en sådan som skulle kunna raka av sig håret men fortfarande se otroligt vacker och kvinlig ut!
Tycker ju att Niki och Elisabeth också är otroligt vackra och kvinliga... Jaja...
Jag är ju otroligt häftig och smart... antar att jag inte kan få allt :P


Viggo undrar:

Jag håller med dig Ida, men jag undrar en sak....
Hur fick hon så långt hår så snabbt igen? (hon klippte sig nyligen kort)
Jag antar att hon har satt i hårförlägningar, men shit va bra det är gjort! As snyggt!

Julia tänker:
Nej Ida, hon får verkligen inte raka av sig håret om jag får bestämma(vilket jag troligtvis inte får...) ;D Ashley är underbaaaaart vacker, med hår, kläder och ja - hela hon! Jag tror att jag skulle dö om jag fick gå bredvid henne, hon verkar så trevlig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0