Pattinson i Star Inc.

Titta vem som pryder omslaget här då!



"Förförelse är inte min grej!" - Robert Pattinson




"Robert Pattinson, den engelska charmen"


I hans nya film, Remember Me, överger den vackra brittiska skådespelaren sitt vampyrliv och odödlighet för att spela den upproriska lovers. Han vill visa oss vad han kan och vi vill, naturligtvis, alltid ha mer!

I tidningen möter vi den mycket charmiga stjärnan som fortfarande lära sig att hantera sin enorma popularitet.


Bildkälla



Julia: Jag måste säga att han är rätt speciell på omslaget, men jag kan inte sätta fingret på om det är en min han kommer med av sig själv eller om det bara är redigering... störande! Han är i alla fall jäkligt mysig på sista bilden och bara därför lägger jag upp lite fler av dom i ett nytt inlägg ;D

Ursäkta mig men förförelse är nog lite av din grej, Mr. Pattinson. Seen Twilight, have you?

Om jag kunde flytande franska skulle jag vilja ha den där tidningen för jag tror att det kan vara bra läsning!

 


Kommentarer
Postat av: julia

Julia: han ser verkligen jättemysig ut på andra bilden! på första är han jättesnygg, fast det ser ut som att han har läppglans eller nåt... haha ;)



gillar eran blogg! ;)

kram

2010-03-29 @ 17:52:37
URL: http://juliaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0