Sugen på att träffa Justin Chon i Gbg?!

Jag har kopierat allt detta från twilightsaga.se eftersom jag tyckte att Mika skrev det så himla bra.
 Credit till henne!!




chg

jcg

Imorgon och på söndag så kommer Justin Chon (Eric) att befinna sig på Sci-Fi mässan i Göteborg. Det kommer att vara en ”Twilight-träff” där i samband med mässan.. Såhär skriv TwilightSweden:

Nu till Twilight-”träffen”. Innan mässan öppnar (kl 10.00), kommer en engagerad grupp Twilight-fans att samlas. De kommer att mötas utanför ingången runt tiotiden. Om du själv råkar bo i Göteborgstrakten och känner dig sugen på att besöka mässan, så vore ett tips att försöka vara där kl 10.00 för att göra andra Twilighters sällskap!

Om ni har frågor, skicka dom till webmasters@twilightgrejer.se.



Så om ni bor i Gbg kan ni väl titta förbi, i alla fall för min skull! Det vore grymt kul att få göra det och det är jättesynd att jag inte bor där! :(


Om det är någon som åker dit och är extra modig, snälla hälsa från Julia!? och ja, jag är tyvärr seriös... Berätta vad han sa sen, chockad, glad hahha?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0