Just Jared intervjuv med Jackson

Just Jared har  intervjuvat den 26 åriga Jackson Rathbourne som spelar Jasper Hale.
Jackson berättar om vad han gillar med att spela Jasper och att bli regisserad av Bill Condon.
Jackson tycker att Bill är en riktigt gentelman och han har lite av en gammal skolas mentalitet. Är väldigt fascinerande att se hur varje regissör jobbar.
"Jag gillade verkligen att spela Jasper eftersom han  är  en riktigt tystlåten sydlänning och så obekväm han är runt människor. I Breaking Dawn  kan han äntligen le. I dom första  filmerna ser du  honom så allvarlig,  så att kunna utveckla honom under alla dessa år har varit stort. Alla har varit så underbara att arbeta med, de är alla så duktiga.
böcker som påverkat honom:


"Jag älskade" Lejonet, häxan och garderoben "böckerna , jag älskade också" Sagan om Ringen "serien. Jag  har nyss avslutat  "Lamm" av Christopher Moore som jag blev kär i, jag läste det på planet under promotingen av Breaking dawn.  Jag är en stor Paulo Coelho fan, jag älskar "The Alchemist". Jag läser faktiskt två av Paulos böcker just nu, jag läser "Warrior of Light" och "Vid floden Piedra satte jag mig ned och grät".
källan
//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0