Mind. Effing. Blown.

Yiiii! Jag har just varit och sett på Breaking Dawn del I med fem av mina pals. Den var awesome! Jag fullkomligt älskar hur den knyter ihop det som hänt i alla de andra filmerna med klipp och återanvändning av musik med mera. För er som inte har sett den ännu - gå och gör det! Nu!
OBS!INTE från biosalongen så fort de första eftertexterna börjar visas. Efter dem kommer nämligen ett klipp som ger en lite försmak till vad som kommer att hända i del II! (Detta tipsade en som jobbade på bion oss om och det visade sig stämma!)

Ni som har sett filmen - vad tyckte ni? Var den bra?! Kommentera! Spoilers tillåtna! Those who haven't seen the movie have been warned!

P.S. Om jag verkar lite virrig i detta inlägg så kan det bero på att jag är: a) sockerstinn (de har bytt ut storlekarna på läsken så jag råkade få en JÄTTESTOR mugg) b) lyrisk på grund av att jag just sett BD c) övertrött d) Matilda (jag är ganska virrig i vanliga fall också).

Peace Out!
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0