Vampire Diaries och The Secret Circle

Tänkte bara komma med lite tips så här lagom till helgen!

Om man - som jag - följer serier i USA-takt så händer det mycket just nu. Det är premiärtider och serierna fullkomligt väller fram. Dock sörjer mitt vampyr-älskar-hjärta att fjärde säsongen av vampyrserien True Blood har tagit slut, men det kommer en femte till sommaren!
Direkt efter TB-avslutet fylldes dock tablån på med två andra serier med övernaturligt tema. En gammal och en ny. Jag snackar om Vampire Diaries (säsong 3) och The Secret Circle (säsong 1).
Vampire Diaries har ni säkert hört talas om förut om ni läst den här bloggen men jag vill tipsa er om TSC (The Secret Circle) som är en helt ny serie.
Den handlar om Cassie som efter att hennes mamma dött i en mystisk eldsvåda flyttar hem till sin mormor i New Salem, Washington, USA. Där träffar hon bland annat den snälla Diana och hennes mystiske pojkvän Adam. Cassie förbereder sig på ett nytt liv i den sömninga småstaden. Men allt är inte så som det ser ut. Konstiga saker börjar hända och Cassie får snart ta del av uråldriga hemligheter som hennes mamma tidigare gjort allt hon kunnat för att skydda sin dotter ifrån...
Låter det spännande? Klicka i så fall in er på valfri streaming-sida och kolla in de första två avsnitten!

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0