Hymn to the sea sounds lovely!

Känner ni igen den här underbara låten?



Det är ju samma som är med i Cliff Dive som jag visade i förra inlägget. Jag kände igen den när jag såg videon men kunde först inte sätta fingret på vart jag hört den. I Titanic såklart!

Den filmen är ju så himla sorglig och de känslorna måste sitta kvar någonstans i bakhuvudet för när jag ser Bella stå där med Edwards röst i tankarna får jag hålla i mig ordentligt för att inte springa och hämta honom åt henne! Precis som jag ville värma Jack så han inte skulle dö och lämna Rose i kylan.



- De handlar om helt olika saker, en är "sann" och den andra är en underbar historia. Men båda handlar om kärlek och har snygga skådespelare. Så kan ni jämföra Twilight och Titanic?

Kommentarer
Postat av: Jennie

ja absolut, både är lite förbjuden kärlek och båda är redo att dö för varandra, båda är underbart fina filmer!

2009-04-17 @ 19:49:10
URL: http://ccarlijo.blogg.se/
Postat av: M

hej, jag undrar bara om du vet om mtv-galan kommer sändas på natten till måndag eller natten till söndag? :D

2009-04-17 @ 21:55:46
Postat av: Mandy

Jasså.. vad jobbade du med då? vet inte om jag frågat.. (isåfall glömt ^^) :P



händer i helgen?

2009-04-18 @ 00:33:40
URL: http://amandarieem.blogg.se/new
Postat av: L

faktiskt inte, titanic är mer äkta(fastän dom flesta rollfigurerna är påhittade) eftersom det mesta i filmen har hänt på riktigt.. Twilight är mer förbjuden kärlek och har snyggare skådespelare! twilight <3 :)

2009-04-18 @ 09:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0