James har fått liten vampyr på posten?

Eller hur vampyrer nu får barn... Oj nu glömde jag att James är dödNej men Cam som spelar James har blivit pappa!



Så här skriver 4tnz!          för svenska *


Things may not have worked out so well for James, but Cam's life just got a whole lot more awesome!


In Touch Weekly
just reported that Cam Gigadnet's girlfriend, actress Dominique Geisendorff, has given birth to a daughter!


"There's no name yet," said an insider. "She is perfectly healthy, everyone is doing fine!"


Hmm, no name yet. Mind if we help? Here are our suggestions:


- Caminque. Kind of like Renesemee. You know, with the name combination. No? Okay.

- James Jr. Oh, it's a girl. Right. James-a? How about Jamie?

- Victoria. She's sworn revenge for James, gotta give her some kind of credit!

- 4TNZ. We love that name!




*
Saker och ting kanske inte har gott så bra för James men Cam's liv har precis blivit mycket trevligare!

In Touch Weekly har nyligen rapporterat att Cam Gigadnet's flickvän, skådespelerskan Dominique Geisendorff, har fött en dotter!

"Vi har inget namn ännu", säger en 'insider'. "Hon är helt frisk och alla mår bra!"

Hmm, inget namn ännu. Kan vi hjälpa till? Här är våra förslag:

- Caminque. Det är lite som Renesemee. Du vet, med namn kombinationen. Inte? Okej.

- James Jr. Åh, det är en flicka. Okej. James-a? Eller vad sägs om Jamie?

- Victoria. Hon har svurit att hämnas åt James, ni måste ge henne någon form av kredit/belöning!

- 4TNZ. Vi älskar det namnet.




Jag kan bara säga Stort Grattis och Lycka till med att döpa lilltjejen!




- Om du fick välja, vad skulle Cam's dotter heta då?

Kommentarer
Postat av: Sunny

Åhh så roligt! Han borde döpa henne till Bella... hihi, nää. Jag vet inte... Sämst på namn! :)

2009-04-16 @ 23:19:14
URL: http://twilight.blogg.se/
Postat av: sara

aa visst:)

2009-04-16 @ 23:22:01
URL: http://twilightsara.blogg.se/
Postat av: sara

rose kanske....? haha nej jag vet faktist inte

2009-04-17 @ 00:22:04
URL: http://twilightsara.blogg.se/
Postat av: Frida

Bella! :-)

2009-04-17 @ 08:50:13
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: jenny

jasmine tycker jag, de va de första jag kom och tänka på, näste efter jamesy (dock inget riktigt namn)

2009-04-17 @ 15:41:39
Postat av: n

lycko ost Cams tjej haha! han är ju så sjukt snygg :) jag tycker dottern ska heta typ Misha eller något liknande ;)

2009-04-19 @ 09:42:44
URL: http://rroligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0