Ursäkter till skolan - Twilight såklart!

Om man fick betyg efter kunskaper om Twilight skulle vi ha MVG hela bunten. Men så länge får vi nöja oss med lite dessa ursäkter  - Vill du läsa dem på svenska följ *

Any subject: "Sorry, I only take assignments from teachers at Forks High."

Biology: "If Edward Cullen cannot get sick from germs, I shouldn't have to learn about them!"

Gym: "The only time I want to work out a sweat is by looking at pics of Taylor Lautner!

Spanish: "I'm going to learn one foreign language. And that language is Quileute. Or Robert Pattinson's British accent."


History:
"No, I don't know how many amendments there are in the Constitution. Do you know how many books there are in the Twilight series? No? Then we're even!"



*
Vilket ämne som helst: "Förlåt, men jag tar bara uppdrag från lärare på Forks High".

Biologi: "Om Edward Cullen inte blir sjuk av bakterier, ska jag inte behöva lära mig om dem!"

Gymnastik: "Den enda gången jag vill arbeta i svett är genom att titta på bilder av Taylor Lautner!

Spanska: "Jag kommer att lära mig ett främmande språk. Och det språket är Quileute. Eller Robert Pattinson's brittiska accent."

Historia: "Nej, jag vet inte hur många ändringar som finns i konstitutionen. Vet du hur många böcker det finns i Twilight serien? Nej? Då är vi kvitt!"

Källa: 4tnz!    Översättning: thetwilights.blogg.se




- Vill ni ha texter översatta eller är det bättre med engelska?


Kommentarer
Postat av: sabina

det är bra med dåde engelska och svenska :)

2009-04-15 @ 18:12:57
URL: http://ssabinaa.blogg.se/
Postat av: n

dt går jätte bra med bara engelska, man lär sig ju mer också ;) förresten jag bara äälskar din blogg!! :D

2009-04-15 @ 18:14:02
URL: http://rroligt.blogg.se/
Postat av: Saga

Engelska! :)

2009-04-15 @ 21:55:48
URL: http://sagathellman.blogg.se/
Postat av: ines

vi vill ha dom översatta tack :D

2009-04-16 @ 09:22:14
URL: http://inneess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0