Veckans Twilightare 5

Har ni sett att vår träff ligger uppe på twilightsweden? Hoppas att så många som möjligt kan komma! :D

Och nu till....

- Hur hittade du min blogg?

Genom någon kommentar på en annan blogg.


- Hur gammal är du?

17 år om en månad ;P


- Hur många av böckerna har du läst?

Allihop!


- Vilken är din favorit?

Jag vet inte riktigt... gillar olika delar ur de. Men, säger nog Twilight


- Läser du böckerna på svenska eller engelska? Varför?

På engelska. För att jag läser (och tänker, och drömmer) hellre på engelska.

Och så stör jag mig på svenska översättningar för det mesta.


- Har du läst Midnight Sun?

Yes, det som finns då


- Har du köpt något annat än böckerna och filmen?
Nej


- Vem är snyggast i hela filmen? (en kille och en tjej)
Om vi bortser från huvudrollerna då;

Carlisle/Peter Facinelli och Alice/Ashley Green 


- Vem skulle du säga att du är mest lik i the Twilight Saga?

Jag vet verkligen inte! Säger Alice bara för att hon är så "cheery" för det mesta ;)


- Hur många har du läst boken?

Twilight 4 gånger, New Moon 3 gånger, Eclipse 2 gånger och Breaking Dawn 3 gånger. 


- Och sett filmen?

Uhm...5-6 gånger kanske.


- Vilken är din favoritlåt med Rob Pattinson?

Har bara hört några få, men det får bli Never Think. 


- Har du sett andra filmer med någon av skådespelarna?

Panic Room och Harry Potter är nog det enda.


- Böckerna eller filmen?

Böckerna, i filmen får man te.x. inte veta så mycket om The Cullens


- Edward eller Jacob?

Team Edward all the way!


- Emmett eller Jasper?

Emmett, han är rolig!


- Angela eller Jessica?

Angela


- Om du fick välja: Bella som dödlig eller som vampyr?
Hm...får jag välja båda? Nej, jag måste välja båda! :)


Din/ditt favorit..
bild:


citat:
Har så många favoriter, ungefär hälften av allt som skrivits! Men det får bli;

"Now you know...no one's ever loved anyone as much as I love you."


scen:

När de gör sitt förhållande officiellt - Bella åker med Edward till skolan och alla blir; OMG! Haha, love it ;)

 
 
Denna veckas twilightare (ja, jag vet att det inte gått en vecka riktigt än, men jag kunde inte hålla mig) heter Madde och ni hittar hennes blogg här   




- Vad sägs om lite nya frågor till fansen? Kom gärna med förslag på vilken fråga Du skulle vilja få svar på!


Kommentarer
Postat av: Jennie

får man lov att sno frågorna och lägga in på sin bloggen? (a)

2009-04-05 @ 22:25:09
URL: http://ccarlijo.blogg.se/
Postat av: Jennie

Svarar: bara svara, visst jag kan länka :)

2009-04-05 @ 23:24:41
URL: http://ccarlijo.blogg.se/
Postat av: Anchi

sv: nej, det tycker inte jag heller ^^

2009-04-06 @ 00:00:12
URL: http://dazzled.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha.

Roligt att den hamnade på Twilightsweden.

Vetu hur många som kommer på tisdag?:)

2009-04-06 @ 00:53:05
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/index.html
Postat av: Staaars.blogg.se

twiligtsweden!!!:o

2009-04-06 @ 09:50:57
URL: http://staaars.blogg.se/
Postat av: Johanna

okej:).

2009-04-06 @ 11:55:53
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/index.html
Postat av: maria

hur blir man veckans twilightare ? :)

2009-04-06 @ 20:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0